שיווק ופרסום

חברת שיכון ובינוי חוגגת 100 שנה להקמתה: מי יככב בקמפיין החדש?

קבוצת שיכון ובינוי מכריזה על קמפיין חדש בשיתוף פעולה עם הוועד האולימפי. לרגל חגיגות 100 שנה להקמתה, קבוצת שיכון ובינוי יצרה קמפיין מיוחד תחת הכותרת "גאים ללוות את אלו המגדירים מצוינות ישראלית". בקמפיין החדש, ספורטאים אולימפיים ישראלים מצטיינים הצטלמו על רקע נופי ארץ ישראל ופרויקטי תשתיות שנבנו ע"י קבוצת שיכון ובינוי
מערכת ice | 
הקמפיין שיכון ובינוי (צילום ניצן רוטשילד)
קבוצת שיכון ובינוי מכריזה על קמפיין חדש בשיתוף עם הוועד האולימפי. לרגל חגיגות 100 שנה להיווסדה של חברת הנדל"ן והתשתיות הישראלית, הוחלט ליצור קמפיין ייחודי תחת הכותרת "גאים ללוות את אלו המגדירים מצוינות ישראלית". 
במסגרת הקמפיין, אשר מונה ספורטאים אולימפיים ישראלים מצטיינים הצטלמו על רקע נופי ארץ ישראל ופרויקטים מתקדמים של תשתיות חיוניות למדינה שניבנו ע"י קבוצת שיכון ובינוי. בין הפרויקטים הבולטים נמצאים כביש 6 (חוצה ישראל), תחנת הכוח אשלים בנגב, מגדל המגורים היוקרתי "טיים טאוור" בר"ג ונמל תל אביב.
לטענת קבוצת שיכון ובינוי, הקמפיין החדש  נועד לשקף את ערכי המצוינות וההצלחה של שיכון ובינוי, תוך הדגשת מחויבותה לחברה הישראלית ולדור העתיד של הספורטאים המצטיינים.
קבוצת שיכון ובינוי, החברה המובילה בתחום הנדל"ן והתשתיות בישראל תלווה ותעניק חסות לספורטאים המצטיינים במסעם הן לאולימפיאדת פריז 2024 והן לאולימפיאדה הבאה בלוס אנג'לס 2028.
כזכור, החודש דווח כי תמיר כהן, המנכ"ל קבוצת שיכון ובינוי, התפטר מתפקידו הבכיר. בעקבות כך, חלה שמועה כי סיידוף צפוי למכור את מניותיו בחברה, על אף שהיו"ר החדש מיהר לפרסם הצהרה כי מדובר בשמועות בלבד ואין לו כל כוונה לעשות כן. על המינוי החדש, ציין סיידוף: "החברה ממשיכה להתקדם בדרכה החדשה עם מינויו של עמית בירמן לממלא מקום מנכ"ל שיכון ובינוי. אנו מאחלים לעמית בהצלחה רבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה