שיווק ופרסום

זאביק דרור זוכה בתקציב של רשת הממתקים האהובה: כל הפרטים

משרד האסטרטגיה והתקשורת של זאביק דרור מכריז על לקוח חדש: רשת  הממתקים Sweetime שהוקמה ע"י איש העסקים אריק בן חמו. בחודש הבא צפויה רשת הממתקים לחגוג 5 שנות פעילות ולטובת הפרויקט היא החליטה לשכור את שירותיו של משרד  האסטרטגיה והתקשורת

מערכת ice |  1
זאביק דרור (צילום יח"צ)
משרד האסטרטגיה והתקשורת של זאביק דרור התחדש בימים האחרונים בלקוח חדש, וזכה בתקציב היח''צ והמשפיענים של רשת הממתקים Sweetime. כידוע, רשת הממתקים המוכרת הוקמה בשנת 2019 על ידי אריק בן חמו, זאת בכדי להביא את ממתקי העולם לישראל ולשדרג את חווית הקנייה. רשת הממתקים הרשת Sweetime  של איש העסקים אריק בן חמו, מונה כיום 33 סניפים וצפויה להכפיל את עצמה בשנה הקרובה. 
על רקע חגיגת 5 שנות פעילות בחודש הבא, החליטה רשת הממתקים המוכרת Sweetime לשכור את שירותיו של משרד  האסטרטגיה והתקשורת של זאביק דרור. כזכור, בחודש מרץ האחרון דווח כי איש יחסי הציבור המפורסם, זאביק דרור, נפרד מחברת הניהול האישי, ייצוג ובוקינג המובילה בישראל "Gaga management". 
על הפרסומים, מדובר בחברת ניהול מפורסמת שמייצגת לא מעט שחקנים, מוסיקאים ובדרנים מוכרים בתעשייה החל מסטטיק ואגם בוחבוט, שחר סאול, סטפן לגר, שלום אסייג, נאור ציון וכוכב תוכנית הטלוויזיה "ארץ נהדרת", יובל סמו. כידוע, בין לקוחותיו של משרד האסטרטגיה והתקשורת של זאביק דרור נמנות חברות גדולות ומובילות רבות דוגמת מי עדן, פורום פילם, קניוני עזריאלי, מחלבות גד, קבוצת רנואר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תקציב זניח מאוד
    מאיר 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם זאביק הוציא על תקציב כזה הודעה כנראה מצבו לא משהו. מתפלא עליו
    סגור