שיווק ופרסום

סטטיק ואגם בוחבוט נפרדים: זאביק דרור עוזב את חברת הייצוג

חברת הניהול האישי, ייצוג ובוקינג המובילה בישראל הנקראת "Gaga management" נפרדת מאיש יחסי הציבור שלה זאביק דרור. אותה חברה מנהלת ומייצגת לא מעט מפורסמים ביניהם שלום אסייג, יובל סמו, סטטיק, אגם בוחבוט וסטפן לגר

מערכת ice | 
זאביק דרור (צילום יח"צ)
זאביק דרור, איש יחסי הציבור המפורסם והמוערך בעולם הפרסום והיח"צ נפרד מחברת הניהול האישי, ייצוג ובוקינג המובילה בישראל "Gaga management". על פי הפרסום של ערן סויסה, חברת ניהול המפורסמת מייצגת לא מעט שחקנים, מוסיקאים ובדרנים מוערכים בתעשייה החל מהזמרים סטטיק (לירז רוסו), אגם בוחבוט, שחר סאול, סטפן לגר ועד לבדרנים שלום אסייג, נאור ציון וכוכב תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת", יובל סמו
כזכור, בחודש ינואר האחרון, דווח כי משרד האסטרטגיה והתקשורת של זאביק דרור, התחדש עם תקציב המשפיענים של ענקית התקשורת סמסונג. מדובר בתקציב הגדול ביותר בישראל בתחום המשפיענים אשר מוערך במיליוני שקלים.
חברת תוכן המשפיעים של זאביק דרור הנקראת "Influencers", תטפל בתקציב היוקרתי שעבר ממשרד פיץ', כאשר מערך היח"צ המלא והמקיף ממשיך אצל דני לוי תקשורת שנמצא אצלו כבר מספר שנים. 
כידוע, Gaga management הינה חברת ניהול אישי, ייצוג ובוקינג המובילה בישראל, בבעלותם של אורון כלפון ויואב גרוס, עם וותק של 25 שנים בתחום השואו ביז. האומנים המיוצגים בחברה, הם מהמובילים בישראל אם בתחום המוזיקה, בתחום הסטנדאפ והבידור וההרצאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה