טלוויזיה

צפו: אגם בוחבוט מאחורי הקלעים לפני הכניסה ל"האח הגדול"

הזמרת עשתה חזרות לפני שנכנסה לבית המפורסם במדינה, וניסתה להנמיך את הווליום שהמתמודדים לא יוכלו לשמוע אותה: "איפה אני צועקת עם המגפון?"
מערכת ice | 
אגם בוחבוט (צילום יוטיוב/ אגם בוחבוט)
הזמרת אגם בוחבוט, שמככבת במצעדים עם הלהיט של הקיץ "נאדי באדי", נכנסה בסוף השבוע לבית האח הגדול ברשת 13 והפתיעה את המתמודדים.
לפני שנכנסה פנימה עשתה חזרות וניסתה לשיר בווליום נמוך על מנת שהמתמודדים לא ידעו שהיא עומדת להיכנס לבית ולהפתיע אותם.
בסרטון שצולם מאחורי הקלעים נראות ההכנות של אגם לקראת הכניסה לבית. לפני שעשתה חזרות שאלה הזמרת: "איפה אני צועקת עם המגפון? אני חייבת לצעוק עם המגפון!".
 
@agambuhbutofficial

אין עדינה ממני🩷🤭

♬ original sound - Agam Buhbut

עוד אמרה הזמרת כי היא מופתעת ממזג האוויר השרבי באזור ירושלים: "תמיד חשבתי שנווה אילן זה קר, קורין גדעון הייתה עם כפפות". 
נזכיר כי לפני קצת יותר משנה, אגם בוחבוט נפרדה רשמית ממשה פרץ שגילה אותה לראשונה בתוכנית "בית ספר למוזיקה", אז נחשף כי הפרידה בין השניים לא נגמרה בצורה טובה, כאשר משה פרץ איים לתבוע את בוחבוט בסכומי עתק, ועורכי דינם של השניים ניסו מזה שנה שלמה להגיע להסכמות כספיות הנוגעות לניתוק הקשר.
החודש הסאגה הגיעה לסיומה עוד לפני שהגיעה לבית המשפט, אחרי ששני הצדדים הצליחו להגיע להסדר פשרה ביניהם
בחודש שעבר תלמיד תיכון פרץ לבמה בזמן הופעה של אגם בוחבוט ונהדף על ידי מאבטח שנכח במקום. תוך כדי האירוע נפלה בוחבוט על הבמה ושיערה נמשך בחוזקה. לאחר התקרית האלימה, ההופעה הופסקה. מבית הספר נמסר: "הבהרנו לתלמיד את חומרת המעשה והנושא יטופל ברמה המשמעתית והחינוכית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה