שיווק ופרסום

"כלי אחד - לכל אחד": חברת הקורקינטים בקמפיין חשוב

לקראת החופש ושינוי התקנות בנוגע לכלי מיקרו-מובילטי חשמליים, יוצאת Lime בסדרה של פרסומות ברחבי תל-אביב. בפרסומות יוצגו מסרים כמו "בכל רכיבה - קסדה חשובה" ועוד. "חשוב לנו לעודד לערך הבטיחות", מסר מקסים מוזס, מנכ"ל החברה
מערכת ice | 
Lime (צילום עומרי רוזנגרט, shutterstock)
חברת Lime יוצאת בקמפיין חדש וחשוב במיוחד. במיוחד לקראת החופש הגדול בו מרבים נערים רבים לרכוב על רכבים חשמליים, החברה משיקה קמפיין שעוסק בתחום הבטיחות בדרכים. הפרסומים מציגים שלושה כללי בטיחות מרכזיים: "בכל רכיבה - קסדה חובה", "שבילים לרוכבים - מדרכה להולכים" ו"כלי אחד - לכל אחד/אחת". החברה מקווה שדרך מסרים אלה יזכרו הרוכבים לשמור על חוקי התנועה. הקמפיין יוצב ב-100 נקודות אסטרטגיות ברחבי תל אביב - תחנות אוטובוס, עמודי תאורה ועוד.
"חשוב לנו לעודד לערך הבטיחות, בין אם מדובר ברוכבים שלנו או ברוכבים של כלים פרטיים", מסר מקסים מוזס, מנכ"ל Lime ישראל, "מטרתנו היא להעביר מסר חיובי לרוכבים ששמירה על כללי בטיחות תביא אותם בבטחה ליעדם". לדבריהם, החברה שומרת על בטיחות דרך הגבלת מהירות הכלים ל-25 קמ"ש ו-15 קמ"ש באזורים מסוימים. 
לאחרונה דווח כי החל מחודש אוגוסט תיכנס לתוקפן תקנות חדשות, בין השאר חיוב להתקין לוחית זיהוי - לא רק על רכבים שיתופיים אלא גם על רכבים פרטיים. על מנת לאכוף את הכללים מותקנות מערכת חכמה של מצלמות מיוחדות ובינה מלאכותית, שתשמש לאכיפה ומניעת עבירות תנועה על ידי הרוכבים על הכלים החשמליים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה