שיווק ופרסום

הקמפיין הענק של עידן עמדי נחשף: זה המהלך האסטרטגי של מפעל הפיס

אביגדור יצחקי, המשמש כיו"ר מפעל הפיס ובני דרייפוס, המכהן כמנכ"ל מפעל הפיס, פגשו את עידן עמדי בסט הצילומים לקמפיין החדש של מפעל הפיס למען שיקום החברה בישראל. אביגדור יצחקי, יו"ר מפעל הפיס: "נשקיע, יחד עם הרשויות המקומיות, מעל ל- 100 מיליון שקל להמשך שיקום החברה בישראל"

מערכת ice |  1
עמדי בכירי מפעל הפיס (צילום אלון שפרנסקי)
רו"ח אביגדור יצחקי, המשמש כיו"ר מפעל הפיס ועו"ד בני דרייפוס, המכהן כמנכ"ל מפעל הפיס, נפגשו לאחרונה עם הזמר והשחקן עידן עמדי בסט הצילומים לקמפיין החדש של מפעל הפיס למען שיקום החברה בישראל. 
כידוע, מפעל הפיס בחר בעמדי להוביל את הקמפיין החדש, נוכח העובדה כי במהלך המלחמה, הפך הזמר לסמל הישראלי היפה. כזכור, עידן עמדי נפצע קשה במהלך הקרבות בעזה, ובימים אלו הוא נמצא בתהליך שיקום ארוך. 
עמדי, שבעת שחרורו מבית החולים ריגש מדינה שלמה וקרא לעם ישראל להישאר מאוחד, הצטלם לקמפיין החדש של מפעל הפיס למען שיקום החברה והקהילה בישראל. במהלך הקמפיין, הוצגו סצנות שונות הקשורות בקשיים אותם חוותה החברה הישראלית מה-7 באוקטובר.
בקמפיין החדש, מפעל הפיס מכריז על מהלך חשוב למען הקהילה. מפעל הפיס מחזיר את כל רווחיו לקהילה ובשנת 2024 ישקיע, יחד עם הרשויות המקומיות, מעל ל- 100 מיליון שקל לשיקום החברה בישראל.
רו"ח אביגדור יצחקי, יו"ר מפעל הפיס, סיפר על הבחירה בעידן עמדי להוביל את הקמפיין החדש: "מפעל הפיס חובר ללוחם, הזמר, השחקן והיוצר עידן עמדי, אשר מהווה השראה ודוגמא אישית של יושר, ענווה ורוח לחימה ונתינה למען החברה והמדינה בישראל".
עוד הוסיף יצחקי: "עידן, בציונות ופטריוטיות יוצאים מגדר הרגיל, נלחם בנחישות בחזית ונפצע באורח קשה, מתוך ההריסות והשיקום הארוך, הוא קם לאחד מדינה שלמה. עידן יסייע לנו במשימתנו הלאומית למען עם ישראל כולו ובשנת 2024 נשקיע, יחד עם הרשויות המקומיות, מעל ל- 100 מיליון שקל להמשך שיקום החברה בישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יצחקי זה גנב מבית ביבי (ל"ת)
    מה מי ? 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור