ויראלי

עדן גולן חושפת לראשונה: "התחפשתי באירוויזיון שלא יפגעו בי"

גולן חושפת בפעם הראשונה למעשה, כי במהלך השהות שלה על אדמת שבדיה המארחת, היא נאלצה להתחפש בכל ימי האירוויזיון מחשש שיפגעו בה: ״הפחד שלא יזהו אותי בגלל המדינה שאני מגיעה ממנה"
מערכת ice |  2
עדן גולן (צילום אינסטגרם/ golaneden)
הנציגה הישראלית לאירוויזיון 2024, עדן גולן, שהביאה כבוד ענק וסיימה במקום החמישי המאוד מכובד, הסתירה סוד לא נעים מאוד שסחבה במשך חודשים. במהלך התחרות היא נאלצה לצאת מהמלון שלה בהסוואה כדי להמנע מתקרית אנטישמית שאולי אף הייתה מביאה לפגיעה בה.
בפוסט שעלה בעמוד האינסטגרם של עדן גולן נכתב: "עברו חודשיים מגמר האירוויזיון. חודשיים מהמסע המטורף שהפך להיות המשימה הלאומית והפרטית שלי. מסע מרגש, עוצמתי, מורכב, קשה ומחשל בשנה שידעתי שתהיה שונה מכל שנה אחרת. חשבתי הרבה איזו תמונה אשתף כאן ובחרתי ברגע שבהתחלה היה נראה לי הזוי ומצחיק אבל לא פחות מפחיד ומסוכן".

עוד הוסיפה: "הרבה יודעים שהיינו מוקפים במאבטחים הכי טובים שיש כדי לשמור על המשלחת שלנו אבל לא יודעים על הרגעים האלה שהייתי צריכה להתחפש כדי שלא יפגעו בי כשאנחנו יוצאים החוצה. הפחד שלא יזהו אותי בגלל המדינה שאני מגיעה ממנה, שהיא חלק ממני ושאני גאה לייצג אותה בכל יום מחדש הוא לא נתפס בעייני".
לסיום הסבירה: "עצוב שחזרנו לזמנים שבהם יהודיה וישראלית צריכה להסתתר כדי שלא יפגעו בה, עבורי זה היה רגע שלא אשכח כל החיים.  אני יודעת שיגיעו ימים טובים יותר. אני מתפללת כל יום שהם יגיעו. אנחנו לא נשכח את מה שעברנו אף פעם, אבל אני מקווה שכולנו נתחזק ונהיה מאוחדים יחד. אוהבת, עדן".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לזימי שקרנית פרובוקטורית שיא הגועל (ל"ת)
    סיגל 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שכח מזה
    אדם אברמס 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני מכבד אותה ומעריך את המאמץ שלה באירוויזיון אבל לי נראה שהיא רוצה לשמור על שמה רלוונטי. יש הרבה יהודים בעולם שממשיכים לטייל בלי להסתיר את זהותם. אני חושב שהיא צריכה לעזוב את האירוויזיון מאחור ולהתמקד בקריירה שלה.
    סגור