שיווק ופרסום

בר זומר בצילומים לקמפיין יוקרתי: זה המותג שבחר בה כפרזנטורית

מיננה, מותג האופנה לתינוקות ולילדים, השיקה את Sunny Resort – קולקציית קפסולה ייחודית בשיתוף פעולה עם הדוגמנית המצליחה בר זומר: "אני סופר מתרגשת.  שיקוף מדויק של הטעם שלי באופנת ילדים". צפו בצילומים מתוך הקמפיין
מערכת ice | 
בר זומר (צילום טל זליקוביץ)
מיננה, מותג האופנה לתינוקות ולילדים, השיקה היום (רביעי) את Sunny Resort – קולקציית קפסולה ייחודית בשיתוף פעולה עם הדוגמנית המצליחה בר זומר. זו הפעם הראשונה שזומר, המזוהה עם לייף סטייל ואסתטיקה, לוקחת חלק פעיל בעיצוב קולקציית אופנה המיועדת לתינוקות וילדים.
הקולקציה החדשה מציעה מגוון רחב של פריטי לבוש ואביזרים קייצים, כולם מתאפיינים בעיצוב טרנדי ונוח. עיצוב הקולקציה החל עוד בתקופת ההיריון של זומר, שהייתה מעורבת בכל תהליך היצירה, בר עבדה בצמוד לצוות המעצבות של מיננה, תוך השתתפות בבחירת הגזרות, הצבעוניות והבדים, על מנת ליצור קולקציה המשקפת את הרוח הצעירה והרעננה של המותג, לצד האמירה האישית שלה.
Sunny Resort היא קולקציה שמשית ושמחה. הקולקציה מאופיינת בנגיעות וינטג'יות ובצבעוניות. תמהיל הקולקציה מגוון ובו אוברולים, סטים, בגדי ים ופריטי קרושה, לצד אביזרים משלימים כגון תיק ים, כובעים, משקפי שמש ומגבת חוף. הקולקציה מיועדת לגילאי 3 חודשים ועד 5 שנים, לבנים ולבנות.
בר זומר בצילומים לקמפיין (צילום: טל זליקוביץ)
 לדברי בר זומר: "אני סופר מתרגשת לקראת השקת קולקציית Sunny Resort בשיתוף עם מיננה! הפרויקט הזה הוא שיקוף מדויק של הטעם שלי באופנת ילדים, והמחויבות של מיננה לאיכות, חדשנות ונוחות. הקולקציה מגלמת כל מה שאני אוהבת - עיצובים טרנדים ונוחים, בגוונים רכים ובדים איכותיים ונוחים כאחד. תהליך היצירה היה מהנה, מוקפד ויצירתי".
זומר הוסיפה: "כאמא בעצמי, אני יודעת כמה זה כיף להלביש את הקטנים בפריטים מלאי סטייל ואיכותיים וקולקציית Sunny  Resort מספקת בדיוק את זה. בקולקציה מסובבת על ערכים של ילדות קסומה וחסרת דאגות, כזו שכולנו רוצים להעניק לילדינו. אני גאה מאוד במה שיצרנו ולא יכולה לחכות שתהנו מהקסם".
בר זומר בצילומים לקמפיין (צילום: טל זליקוביץ)
לדברי קרן לוי שוהם, מנכ"לית מיננה: "החיבור עם בר היה טבעי ולא לחינם התקבלה תוצאה שכולנו גאים בה מאוד. בר שלאחרונה הפכה לאם, מגלמת באופן אבסולוטי ערכים של איכות, חדשנות, סטייל ונוחות הבאים לידי ביטוי בקולקציית הקפסולה המדוברת. אני מתרגשת שהצלחנו לזקק את הערכים האסתטיים בצורה הרמונית שכזו ולהפיק בשילוב כוחות קולקציה מנצחת".
קולקציית הקיץ החדשה של מיננה (צילום: טל זליקוביץ)
קולקציית הקיץ החדשה של מיננה (צילום: טל זליקוביץ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה