שיווק ופרסום

רמי יהושע לוקח את אינסייד לניו יורק: "חברה יוצאת דופן בשוק"

אינסייד קונטנט, שהוקמה בשנת 2010 על ידי אורי גולדברג, פותחת סניף חדש בארה"ב. הסוכנות מתמחה בפיתוח והפקת תוכן טלוויזיוני ודיגיטלי עבור מותגים מובילים. בין לקוחותיה: בוש, דיסקונט, כאל, ווינר, BMW ועוד. נבו כרמי: "מתבקש כי מי שהמומחיות שלו בייצור תוכן ושילוב מפרסמים בו יעשה את קפיצת המדרגה הבינלאומית"
מערכת ice | 
רמי יהושע (צילום עופר חגיוב)
סוכנות התוכן אינסייד קונטנט, שהוקמה בשנת 2010 על ידי אורי גולדברג, פותחת סניף חדש בניו יורק. הסניף החדש מהווה צעד משמעותי בהתרחבות הבינלאומית של החברה ויאפשר לה לפתח שיתופי פעולה חדשים עם מותגים אמריקנים ולהפרות פורמטים מקוריים נוספים. במסגרת השינויים, אורי גולדברג, מייסד החברה, ינהל את הסניף החדש בניו יורק, בעוד ליה לחמי, שותפה, תשמש מנכ"לית הסוכנות בישראל. אינסייד בבעלות משותפת של רמי יהושע.
אינסייד קונטנט מתמחה בפיתוח והפקת תוכן טלוויזיוני ודיגיטלי עבור מותגים מובילים ובמהלך השנים ניהלה מהלכי תוכן רבים בשיתוף עם תוכניות קשת 12, רשת 13 ו-HOT, וכן עם פלטפורמות דיגיטליות כמו Ynet ו-Mako. בין לקוחות החברה ניתן למצוא מותגים מובילים כמו בוש, דיסקונט, כאל, ווינר, BMW ועוד.

אורי גולדברג (צילום: ליאת מנדל)
לסוכנות זרוע פיתוח והפקת פורמטים מקוריים בשיתוף מותגים,  שמשודרים בישראל, ביניהם- "הבתים היפים בישראל", שעשועון הרכב "אוטוטו" ששודרו בקשת, "ירוק בלילה" ששודרה ברשת 13 ותוכניות נוספות כמו "חלומות מפלסטיק"  שהופקו בשיתוף עם ערוץ הבידור של HOT וכן תוכניות חדשות שנמצאות כעת בפיתוח.
בשנים האחרונות הרחיבה אינסייד את פעילותה לשוק הטלוויזיה הבינלאומי ושיתפה פעולה עם חברות הייטק, B2B ו-B2C, כולל ענקית הגיימינג פלייטיקה. לאינסייד הסכמי שיתוף פעולה שיווקי עם התוכניות המובילות בטלויזיה האמריקנית ביניהן ניתן למנות את  תוכנית הלייט נייט של Jimmy KimmelGood Morning America, American Idol והשעשועון You Bet Your Life עם Jay Leno.
הסניף החדש בניו יורק יאפשר לאינסייד להמשיך ולפתח את פעילותה בשוק האמריקני ולהפיק פורמטים מקוריים נוספים כמו דוקו-ריאליטי "Nomad Life" ועוד. בשנת 2018 נכנסו לשותפות בחברת אינסייד, רמי יהושע, יו"ר ומייסד משרד הפרסום יהושע\TBWA, ונבו כרמי, משנה למנכ"ל ושותף.
אורי גולדברג מסר: "אנחנו נרגשים להרחיב את הפעילות שלנו בשוק הבינלאומי ולהביא את הביטוי הקריאייטיבי שלנו בשיתוף מותגים בינלאומיים לאפיקים חדשי". 
נבו כרמי: "אינסייד היא חברה יוצאת דופן בשוק הישראלי, להבדיל מחברות התוכן השיווקי הרגילות של משרדי הפרסום וחברות המדיה, אינסייד היא היחידה שגם מפיקה תוכן של סדרות לערוצי הברודקאסט קשת ורשת, כגון התכנית 'בתים יפים'. רק מתבקש כי מי שהמומחיות שלו בייצור תוכן ושילוב מפרסמים בו יעשה את קפיצת המדרגה הבינלאומית הזו לשוק האמריקני".
 ליה לחמי מנכ״לית אינסייד ישראל מסרה: "אינסייד שמה לעצמה מטרה ליצר תוכן מפרסמים איכותי שיוצא מהקופסא ונותן ערך מוסף לצופה וללקוח המפרסם. נמשיך לעשות זאת בהפקות המקור שלנו ובתוכניות השונות ולשבור תקרות זכוכית בארץ ובעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה