תרבות ופנאי

אליקו ולירז נתפסו על חם: זה הרגע האינטימי שהביך את הנוכחים | צפו

לירז ארז ואליקו חוזרים לעניינים: לאחר שפרסמו תמונות משפחתיות מרגשות ברשת החברתית "אינסגרם", כעת תועדו השניים בקניון רמת אביב כאשר הם מביעים חיבה לעיני הנוכחים

מערכת ice |  1
אליקו וארוסתו לירז (צילום אינסטגרם/ eliko_91fm)
לאחר ששיתפה תמונה מרגשת עם בנה הבכור ג'ון ועם בן זוגה לשעבר, אליקו, לירז ארז נצפתה לאחרונה בקניון רמת אביב יחד עם השדרן המפורסם. בתיעוד שפורסם על ידי "פנאי פלוס", אשר יצר עניין רב בקרב הגולשים, נראו השניים מביעים חיבה לעיני הנוכחים בקניון. 
לפני מספר ימים לירז ארז, שיתפה את עוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם" על רגע משפחתי מרגש. בתמונה שפרסמה ברשת החברתית, תועדו השניים יחד עם בנם הפעוט ג'ון.
כבר אז, ניתן היה להבחין כי השניים השאירו את המחלוקות מאחור והם צועדים אל עבר עתיד טוב יותר. בתמונה שפרסמה ברשת החברתית, הביעה לירז ארז את אהבתה לשדרן המפורסם וכתבה: "חיים שלי, אהבת חיי, את העולם שלי". 

כזכור, בחודש מרץ האחרון דווח כי השניים החליטו להפריד כוחות ולבטל את החתונה שהייתה אמורה להתקיים ב- 4 ביוני. על פי פרסומים, המשבר לאותה זוגיות מתקשרת ומרגשת החל בעקבות הטענה כי לברית של בנם הבכור, ג'ון, הגיעו רק בני משפחתו של אליקו.
לטענת אנשים אשר נכחו באירוע, אליקו צעק על אמה של לירז בטקס הברית ואמר:  "האירוע בבית שלי, אני אחליט את מי להזמין ואם לא טוב לכם אתם מוזמנים לעוף מכאן", זאת בעקבות העובדה כי סבה של ארז לא הוזמן לטקס המרגש.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אליקו
    רות יהל 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה רע בהבעת חיבה בפרהסיה? בצלחה בעזרת השם לזוג המקסים.
    סגור