ויראלי

אליקו במתקפה קשה: "חייבת בדיקה נפשית, את בושה ומזעזעת"

שדר הרדיו יצא בחריפות נגד אמא של זוגתו לירז ארז: "את סכנה ללירז ולבן שלנו !!!! מצאת לך עם מי להתעסק !!!!!! במקום להוציא את לירז ילדה קטנה !!!! תספרי את האמת ותתנצלי בפניה !!! על כל הנזק הנפשי שגרמת לה !!!! לא אכפת לך היה שהיא מניקה שקיללת אותה בלי סוף"
מערכת ice |  9
אליקו (צילום אינסטגרם/ אליקו)
אחרי שהגיבה לדברי בתה שטענה כי היא גרמה נזק לזוגיות ביניהם וענתה: "זה הורמונים של לידה", שדרן הרדיו אליקו במתקפה חריפה על אמא לירז זוגתו, שנטען כי היא זו שהייתה בין הגורמים לכאורה למשבר ביניהם.
אליקו כתב נגד אמא של לירז: ״את חייבת בדיקה נפשית, את סכנה ללירז ולבן שלנו. גברת מלין (אמא של לירז) מציגה את לירז כאילו לא יודעת מה אמרה !!!! אז מלין לפני שאני אוכיח את כל מה שעוללת מיום הברית לבת שלך ולנו אצלי בבית ומה שיצא לך מהפה בדקות של קדושה !!!! ואייך שזעזעת את כולם במה שיצא לך מהפה והדמעות של לירז ברגעי הברית בגללך !!! ומה שעשית פה באותו לילה מחוץ לבית שלירז בוכה ומתחננת שתלכי מפה ואת התנהגת מזעזע !!! כל מילה של לירז עלייך אמת !!! לא תצליחי להוציא אותה קטנה עם הורמונים ומניקה היא הכי בוגרת שיש הכי אמיתית שיש מה שעשית מאז הברית ועד היום זה התעללות בלירז בי ובמשפחתי!!!!!".
 
עוד טען: "האמת תובא בהוכחות בענק על מה שעוללת לבת שלך לירז!!!! התעללות ובוטות ברמה הכי קשה שיש את חייבת בדיקה נפשית ואיפה לעזאזל רשויות הרווחה לעזאזל יש עוד יחד איתך בבית מסכן !!!! אני לא אנוח עד שכל האמת עלייך תאמר גם את מהלכת אייימים על לירז אותי את לא מפחידה!!!! את בושה ומזעזעת וכל מילה שלי תובא בהוכחה על מי את באמת את הכל !!!! את סכנה ללירז ולבן שלנו !!!! מצאת לך עם מי להתעסק !!!!!! במקום להוציא את לירז ילדה קטנה !!!! תספרי את האמת ותתנצלי בפניה !!! על כל הנזק הנפשי שגרמת לה !!!! לא אכפת לך היה שהיא מניקה שקיללת אותה בלי סוף !!!!".
לסיום כתב: "והיא בכתה בלי סוף וביקשה ממך ללכת בלילה של הברית שבאת לצרוח מחוץ לבית בעודנו מטפלים בג’ון !!!!! כל מי שמכיר אותי יודע דבר אחד שקרנים אני שונא ואמת יש אחת !!!! ואיתה אני אלך עד המוית שלי!!!! לירז עוברת התעללות בבית שלה!!!!! מאמא שלה להכל יש לי הוכחה !!!! מלין עדיף לך להתחבא !!!! בושה שכמותך לירז יודעת וגם אני מה קרה פה !!!!!״
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    מסכנים ההורים
    שמשון הגיבור 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנולדת להם ילדה כמו לירז, בטח האייקיו שלה גבולי, לא מבינה מה מדברים איתה, מעצבנת ועושה דווקא. אז מה הפלא שבסוף מוצאת את עצמה בזרועותיו של גבר שיכול להיות אבא שלה? רחמנות על ההורים. מסכנים.
    סגור
  • 7.
    חוצפן זה מראה מי אתה ,בנאדם שמתנהג ככה
    אמא 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מראה בדיוק איזה בנאדם אתה ולא פלא שאמא שלה לא רוצה אותך.
    סגור
  • 6.
    אתה נרקסיסיט מתעלל בעצמך
    נועה 04/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק מעצם הכתיבה המוקצנת והמסיתה ניכר בך שאתה אדם אלים המרחיק את הילדה הצעירה מהוריה באמצעות שטיפת מח וכביסה מלוכלכת בחוץ. הלוואי ולירז תבין כמה אתה ערמומי ומזיק לה ותברח לפני שתביא ממך עוד ילד שיכבול אותה אליך עוד יותר. לך תתעסק עם נשים בגיל שלך ולא עם ילדות חסרות נסיון!
    סגור
  • 5.
    זו אלימות כלפי זוגתך שחרר
    סיוון 04/2024/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אליקוזה כוחניות ואלימות כלפיי לירז מוטב שלא תהיינה בקשר אתה צריך לעמוד לצד זוגתך ולא להוסיף לה פחד והכוחניות שחרר וטפל בבת זוג ובבן שלך אל תוסיף עצים למדורה ואל תגיד לה לא לראות אותם ככה האבא החרא של ילדיי עשה היא הורמונלית שחרר מהקשר שלהן זו
    סגור
  • 4.
    אני חושבת שאתה בעצמך מחלת נפש
    רחלי 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הפוסל במומו פוסל
    סגור
  • 3.
    מה יהיה
    לילו 04/2024/26
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אליקו ולירז,היקרים, תכבדו את עצמכם ותפסיקו להוציא בשוק את הכביסה המלוכלכת... מה שקורה הוא רק שלכם, ולא של כל עם ישראל. תתנהלו בנייכם .
    סגור
  • 2.
    לא מתאים
    חן 04/2024/26
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אליקו אתה אדם מבוגר , מה זה ההתבטאויות האלה על אמא של בת הזוג שלך?? שהיא דיברה כך על אמא שלה היית צריך לבקש ממנה להפסיק ולהסביר לה שכיבוד הורים קודם לכל דבר.
    סגור
  • 1.
    תכבס
    מכבסה 04/2024/26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בבית רייטינג מן
    סגור
  • זוגיות
    רמי 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין כמו אמא בעולם תחשב על זה אלירז מנסיון של החיים
    סגור