שיווק ופרסום

רודריגו גונזלס בצעד מפתיע: "החלטתי להרים את הכפפה"

איש התוכן הישראלי והמנחה לשעבר, החליט להקים את VEO Israel, מיזם הסברה דובר ספרדית ללא מטרות רווח. לאחרונה פתח בקמפיין מימון המונים כדי להמשיך בפעילות. הוא הוזמן על ידי האופוזיציה במדריד לביקור במדינה, ונפגש עם מנהיגים מהעולם. רודריגו: "כל תרומה תסייע לנו להמשיך במלחמה הצודקת"
מערכת ice | 
רודריגו גונזלס (צילום המסלול האקדמי המכללה למינהל)
דוברי הספרדית מהווים כ-7.5% מאוכלוסיית העולם, אך עד כה, כמעט ולא זכו ליחס מטעם מדינת ישראל. רודריגו גונזלס, איש תוכן ישראלי יליד צ'ילה, החליט להתגייס למשימה, והקים את VEO Israel, מיזם הסברה דובר ספרדית ללא מטרות רווח אך עם מטרה אחת ברורה: לספר את הסיפור הישראלי בספרדית.
רודריגו: "לאחר הטבח הנורא של ה-7 באוקטובר הבנתי שיש ואקום, ישנם כל כך הרבה דוברי ספרדית בעולם במדינות כל כך חשובות ומשמעותיות, אך רוב מאמצי ההסברה של מדינת ישראל הם באנגלית. החלטתי להרים את הכפפה ולהקים את VEO Israel כדי לתת מענה לצורך הזה".
לאחרונה, החליטו ב-VEO Israel לפתוח בקמפיין מימון המונים כדי להמשיך בפעילות ההסברה. רודריגו, לוחם גולני בעברו, כבר הוזמן על ידי האופוזיציה הספרדית לביקור במדריד, ואף אירח את סנטיאגו אבסקל, מנהיג מפלגת VOX הספרדית בישראל. הוא נפגש עם מנהיגים מהעולם דובר הספרדית כמו אנטוניו קאסט הצ'ילאני ונשיא ארגנטינה חוויאר מיליי, ונמצא בקשר קרוב עם מנהיגי קהילות יהודיות ברחבי דרום אמריקה וספרד.
רודריגו: "בימים בהם ספרד מכירה במדינה פלסטינית, ברזיל מחזירה את השגריר מישראל, קולומביה מחליטה לנתק איתנו יחסים ובמקסיקו מפגינים באלימות מחוץ לשגרירות ישראל, להסברה בספרדית יש תפקיד קריטי. מיזם ההסברה שלנו הוא ללא מטרות רווח ועד עכשיו מימנו אותו בעיקר מכיסנו ובעזרת תורמים פרטיים. כל תרומה תסייע לנו להמשיך במלחמה הצודקת הזו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה