דיגיטל וטק

יותר מ-25 מיליון שקל גויסו ביוזמות הדסטארט לטובת נפגעי המלחמה

פלטפורמת giveback מפעילה גיוסי חירום לסיוע לאומי לנפגעי המלחמה וכוחות הביטחון. עד כה נפתחו מעל ל-150 פרויקטים שהשיגו במצטבר סכום אדיר דרך עשרות אלפי תורמים פרטיים. בין הקמפיינים הבולטים "גיוס למשפחות הנעדרים", "גיוס לקיבוץ כפר עזה" וגיוס לעמותת "עיגול לטובה"
מערכת ice | 
הדסטארט מפעילה גיוסי חירום (צילום shutterstock, פלאש 90/ אורן בן חקון)
פלטפורמת giveback מבית headstart הינה פלטפורמה שאינה למטרות רווח, ומהווה את הדרך של קבוצת הדסטארט להחזיר לקהילה ולקדם את תרבות הנתינה והערבות ההדדית בישראל. עתה היא מפעילה גיוסי חירום לסיוע לאומי לנפגעי המלחמה וכוחות הביטחון. עד כה נפתחו מעל ל-150 פרויקטים וסך התרומות חצה את רף ה- 25 מיליון שקל שהגיעו מעשרות אלפי תורמים בודדים.
פלטפורמת giveback העלתה עד כה למעלה מ-150 קמפיינים שונים שנועדו לתמוך, להירתם ולסייע למאמצים השונים של מדינת ישראל בכלל ותושבי העוטף בפרט. עם תחילת המלחמה, התקבלה בקבוצת הדסטארט החלטה להסיט את כל משאביה ונכסיה לטובת אתר giveback ולפעול לקידום הפרויקטים שיסייעו למאמצי הלחימה על רקע המצב.  בין הקמפיינים הבולטים: "גיוס למשפחות הנעדרים", "גיוס לקיבוץ כפר עזה" וגיוס לעמותת "עיגול לטובה". 
עד לרגע זה, עושים עובדי ומנהלי החברה לילות כימים סביב אתגרי התקופה, במקביל לקידום יוזמות אישיות ושירות מילואים פעיל של כמה אנשי מפתח. במקביל להירתמות לקידום ותפעול הגיוסים והיוזמות המגוונות ומחממות הלב, חברה קבוצת הדסטארט לעמותת "עיגול לטובה" ולקשת 12, להקמת מוקד תרומות דיגיטלי, שיספק מענה לכלל הצרכים, אך ינתב את הכספים למטרות השונות, דרך עמותות מתמחות ומאושרות שעיגול לטובה בקשר רציף איתן ועוקבת אחר פועלן בשוטף ובתקופה זו. 
בראש הועדה המאשרת את העמותות איתן עובדת "עיגול לטובה" עומד השופט בדימוס, פרופ' אליקים רובינשטיין. בדרך זו מובטח לתורמים שימוש נכון ומקצועי בכספים בתקופה בה התגלו באתרים וארנקים דיגיטליים שונים, גיוסים לא אמינים או ללא יכולת הוצאה לפועל של מטרות הגיוס. "אני מרגישה זכות וחובה גם יחד להיות חלק מהעשייה של קבוצת הדסטארט בתקופה הכואבת שעוברת על מדינת ישראל", אמרה מורן ביאליק, סמנכ"לית קבוצת הדסטארט.
 
"מתחילת הלחימה אנחנו מקדמים מעל 150 פרויקטים של אנשים טובים שהחליטו להרים את הכפפה למען מישהו אחר, אני מזמינה את כולם להיכנס ולסייע להם בפרויקטים השונים. מרגש מאוד לראות את עם ישראל מאוחד שוב ונלחם כדי לסייע אחד לשני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה