שיווק ופרסום

ליווייס במהלך ענק: שיתוף הפעולה המיוחד עם סדרת האנימה נחשף

המותג האמריקאי "ליווייס" משיק קולקציה חדשה בשיתוף פעולה עם סדרת האנימה היפנית "גנדאם". הקולקציה החדשה כוללת פריטי יוניסקס עם אלמנטים בהשראת הסדרה האייקונית

מערכת ice | 
קולקציית ליוויס (צילום פקטורי 54)
המותג האמריקאי "ליווייס" משיק קולקציה חדשה אשר נעשית בשיתוף פעולה עם סדרת האנימה היפנית "גנדאם". הקולקציה החדשה כוללת מספר פריטי יוניסקס עם אלמנטים בהשראת הסדרה האייקונית כמו טי-שירטס, סווטשירטים, ג'ינסים, חולצות דנים. כל פריט לבוש כולל  הדפסים ייחודיים של הדמויות מהסדרה בטכניקות חדשניות של הדפס על בד.
למי שאינו מכיר, סדרת האנימה היפנית "גנדאם" עוסקת ברובוטים ענקיים, מעין כלי רכב ממונעים דמויי אדם, הנשלטים מתא הטייס על ידי טייס אנושי. הסדרה המקורית, שנחשבת לחלוצה בז'אנר הרובוטים האמיתיים, עלתה לאוויר לראשונה בשנת 1979 ביפן, אך צברה פופולריות במהלך שנות השמונים. בעקבות ההצלחה, שודרו סדרות המשך,  סרטי אנימציה באורך מלא ואף יוצרו חוברות מאנגה, רומנים גרפיים ומשחקי מחשב
השם "גנדאם" מתייחס לחליפות רובוטיות ניידות שבאמצעותן נלחמים בני האדם למען עצמאות מכדור הארץ. העלילה עוסקת במלחמה עקובה מדם שפורצת בין מושבות חלל בתוך גבולות מערכת השמש לבין כדור הארץ, כאשר במרכז ניצבות דמויות מפתח משני המחנות.
בעקבות שיתוף הפעולה המיוחד של מותג האופנה האמריקאי "ליווייס" וסדרת האנימה היפנית "גנדאם", ענקית האופנה מדווחת כי את אותה קולקציה ייחודית, ניתן למצוא בחנות הדגל של ליווייס בקניון רמת אביב ובאתר הרשמי של פקטורי 54. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה