שיווק ופרסום

קניון רמת אביב בטירוף: ההשקה הנוצצת של עומר אדם ויעל שלביה

בקניון רמת אביב הושקה נות Pop-Up של קאטליה מבית אופטיקנה לצד השקת קולקציית הקיץ לשנת 2024. בהשקה נכחו הפרזנטורים של המותג, עומר אדם ויעל שלביה, שחזרו לפני מספרים ימים מחופשה בספרד
מערכת ice | 
יעל שלביה ועומר אדם (צילום אופטיקנה)
בקניון רמת אביב הושקה היום (חמישי) חנות Pop-Up של קאטליה מבית אופטיקנה לצד השקת קולקציית הקיץ לשנת 2024. בהשקה נכחו הפרזנטורים של המותג, עומר אדם ויעל שלביה, שחזרו לפני מספרים ימים מחופשה בספרד.
כזכור, עומר אדם וזוגתו, הדוגמנית יעל שלביה, נכחו לאחרונה בפתיחת חנות הדגל הראשונה של מותג המשקפיים "קאטליה", שנפתחה בקניון באילת. מותג המשקפיים חדר במהירות יחסית לשוק הישראלי, לא מעט בזכות הפרזנטורים הראשיים, אדם ושלביה. 
 
החנות החדשה נפתחה בגודל של 50 מ"ר והיא מציעה כ-500 דגמי משקפי שמש ומשקפי ראיה. אחרי שאדם בירך, שלביה גזרה את הסרט הכתום. לאחר מכן, קבע אדם מזוזה, כשהוא חובש כיפה ומתועד מכל זווית אפשרית על ידי אנשים שנכחו במקום.
עומר אדם ויעל שלביה בהשקה בקניון רמת אביב (צילום: אופטיקנה)
יחד עם בני הזוג נכחה הסטייליסטית של אדם וחברתם הקרובה, אור לוזון, שחזרה לאחרונה לרשתות החברתיות לאחר תקופת צינון שגזרה על עצמה, אחרי שנפרדה מבן זוגה. 
בדרכם לאילת, עצרו השלושה בחניון המסיבה ברעים כדי לצפות מקרוב במקום בו נרצחו צעירים רבים על ידי מחבלי חמאס. שלביה תיעדה את התמונות והשלטים וכתבה: "בחיים לא נצליח לתפוס את מה שקרה ב-7.10. הכאב, האובדן, החיוכים שלא יחזרו".  
עומר אדם ויעל שלביה בהשקה בקניון רמת אביב (צילום: אופטיקנה)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה