שיווק ופרסום
משרד הפרסום WE אצטרובל ממשיך לצמוח: גייס 3 לקוחות חדשים
פרשמרקט, לשכת התיירות של תאילנד ומותג השוקולדים הבינ"ל Roshen עוברים למשרד הפרסום והמיתוג WE אצטרובל. המנכ"לים המשותפים אורן שאער ויגאל אמור: "האיחוד מאפשר לנו להפוך כוח משמעותי יותר המציע שירותים שלוקחים את הלקוחות שלנו לשלב הבא"
פרשמרקט, לשכת התיירות של תאילנד ומותג השוקולדים הבינ"ל Roshen עוברים למשרד הפרסום והמיתוג WE אצטרובל. שני המשרדים שהתאחדו בתחילת חודש ינואר, הצליחו לגייס 3 לקוחות חדשים.
נראה כי האיחוד בין משרד הפרסום אצטרובל ומשרד המיתוג WE מצליח לעורר עניין בלקוחות יציבים וגדולים שבחרו לעבוד עם המשרד החדש. מותג השוקולדים הבינלאומי הנקרא Roshen , לשכת התיירות של תאילנד וקבוצת פרשמרקט של קבוצת פז החליטו כי WE אצטרובל הוא משרד הפרסום והמיתוג הראוי לניהול השיווק ויחסי הציבור של החברות.
המנכ"לים המשותפים אורן שאער ויגאל אמור, בירכו על ההישג המרשים שקטפו וסיפרו כיצד החלה השותפות: "זה התחיל משיתוף פעולה מוצלח בסופר יודה שהפכה לרשת של 24 סניפים. הבנו כי האיחוד מאפשר לנו להפוך כוח משמעותי יותר המציע שירותים שלוקחים את הלקוחות שלנו לשלב הבא".
עוד ב-
אורלי יצהרי מקבוצת פז, ציינה כי כשקבוצת פז רכשה את מותגי פרשמרקט היה ברור כי אלו מעוניינים לשכפל את ההצלחה של סופר יודה גם לשאר הקבוצה. מלבד זאת, יצהרי הוסיפה: "הבחירה ב- WE אצטרובל הוכיחה את עצמה אסטרטגית".
אמרי קלמן מלשכת התיירות של תאילנד בישראל, הוסיף: "בחודשים האחרונים הרחבנו את היקף שיתוף הפעולה עם WE אצטרובל במסגרת תהליך המיתוג המחודש של מועדון ידידי תאילנד בישראל. השילוב שבין יכולות ביצוע מחקר מעמיק לבין יצירתיות ונועזות התאימו בדיוק למשימה. אנחנו מצפים להמשך".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.כל הכבודבני 04/2024/16הגב לתגובה זו1 0אלופיםסגור
-
כל הכבוד בהצלחה?? (ל"ת)ציון 04/2024/16הגב לתגובה זו1 0סגור
-
ריספקט!!!!רונן דוד 04/2024/17הגב לתגובה זו0 0ברכה והצלחה????סגור
-
ריספקט!!!!רונן דוד 04/2024/17הגב לתגובה זו0 0ברכה והצלחה????סגור