שיווק ופרסום

משרד הפרסום WE אצטרובל ממשיך לצמוח: גייס 3 לקוחות חדשים

פרשמרקט, לשכת התיירות של תאילנד ומותג השוקולדים הבינ"ל Roshen עוברים למשרד הפרסום והמיתוג WE אצטרובל. המנכ"לים המשותפים אורן שאער ויגאל אמור: "האיחוד מאפשר לנו להפוך כוח משמעותי יותר  המציע שירותים שלוקחים את הלקוחות שלנו לשלב הבא"

מערכת ice |  4
אמור ושאער (צילום ורד סיסם)
פרשמרקט, לשכת התיירות של תאילנד ומותג השוקולדים הבינ"ל Roshen עוברים למשרד הפרסום והמיתוג WE אצטרובל. שני המשרדים שהתאחדו בתחילת חודש ינואר, הצליחו לגייס 3 לקוחות חדשים.
נראה כי האיחוד בין משרד הפרסום אצטרובל ומשרד המיתוג WE מצליח לעורר עניין בלקוחות יציבים וגדולים שבחרו לעבוד עם המשרד החדש. מותג השוקולדים הבינלאומי הנקרא Roshen , לשכת התיירות של תאילנד וקבוצת פרשמרקט של קבוצת פז החליטו כי WE אצטרובל הוא משרד הפרסום והמיתוג הראוי לניהול השיווק ויחסי הציבור של החברות. 
המנכ"לים המשותפים אורן שאער ויגאל אמור, בירכו על ההישג המרשים שקטפו וסיפרו כיצד החלה השותפות: "זה התחיל משיתוף פעולה מוצלח בסופר יודה שהפכה לרשת של 24 סניפים. הבנו כי האיחוד מאפשר לנו להפוך כוח משמעותי יותר  המציע שירותים שלוקחים את הלקוחות שלנו לשלב הבא".
אורלי יצהרי מקבוצת פז, ציינה כי כשקבוצת פז רכשה את מותגי פרשמרקט היה ברור כי אלו מעוניינים לשכפל את ההצלחה של סופר יודה גם לשאר הקבוצה. מלבד זאת, יצהרי הוסיפה: "הבחירה ב- WE אצטרובל הוכיחה את עצמה אסטרטגית".
אמרי קלמן מלשכת התיירות של תאילנד בישראל, הוסיף: "בחודשים האחרונים הרחבנו את היקף שיתוף הפעולה עם WE אצטרובל במסגרת תהליך המיתוג המחודש של מועדון ידידי תאילנד בישראל. השילוב שבין יכולות ביצוע מחקר מעמיק לבין יצירתיות ונועזות התאימו בדיוק למשימה. אנחנו מצפים להמשך".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד
    בני 04/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אלופים
    סגור
  • כל הכבוד בהצלחה?? (ל"ת)
    ציון 04/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ריספקט!!!!
    רונן דוד 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברכה והצלחה????
    סגור
  • ריספקט!!!!
    רונן דוד 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברכה והצלחה????
    סגור