טלוויזיה

על המסך שלכם: תוכנית הטלוויזיה לילדים שיכולה למנוע אסון

העונה השנייה של התכנית "משחקים על בטוח עם גלי ובובי" עלתה לשידור בערוץ לולי  התוכנית פותחה על ידי אנשי התוכן של הקבוצה בשיתוף מומחי ארגון בטרם לבטיחות ילדים. העונה השנייה תעסוק בבילוי בטוח בבית, בדרכים ובמרחב הציבורי
מערכת ice | 
משחקים על בטוח עם גלי ובובי (צילום ערוץ הופ!)
ערוץ לולי יחד עם ארגון בטרם משיקים את העונה השנייה של "משחקים על בטוח עם גלי ובובי": העונה השנייה תוכננה לעלות לאוויר במסגרת שבוע הבטיחות בדרכים. לאור המצב, ברלב"ד הכריזו על ביטול אירועי שבוע הבטיחות בדרכים, אך בערוץ לולי הוחלט להעלות את התוכנית לאוויר במועד המתוכנן ולאפשר להורים ולילדים שבבית זמן רגיעה.
במיוחד בימים אלו כאשר ילדים רבים מוצאים עצמם מתגוררים במקומות חדשים שאינם מוכרים להם, בקבוצת המדיה הופ ובארגון בטרם, ראו חשיבות רבה להכרות עם כללי הבטיחות בכביש ובמרחב הציבורי. את הסדרה מובילה השחקנית גלי פטילון אשר יחד עם בובי גרב (בובת כף יד) פוגשים פעוטות להפעלה וללימוד בטיחות בשיר ובמשחק.
הסדרה מהווה פיתוח של תוכנית הדרכה לקידום בטיחות לגיל הרך הפועלת בהצלחה בגני ילדים ברחבי הארץ.  העונה השנייה של הסדרה עוסקת בהליכה, רכיבה ונסיעה בטוחה, כמו גם במשחק בטוח בבית ובחשיבות ההשגחה ההורית. הפרקים מציגים בפני הילדים את האתגרים הבטיחותיים וכיצד נכון לפעול, כל זה בצורה חיובית ומותאמת לגילאים הצעירים וגם להוריהם.
בתום כל פרק, מקבלים ההורים מידע נוסף בנושא המיועד לסייע להם לשמור על בטיחות בבית ומחוצה לו. הסדרה עלתה ב-5 בנובמבר. תוכלו למצוא אותה בערוץ לולי, יוטיוב של לולי באתר  ובאפליקציה של לולי, ובאתר של ארגון בטרם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה