טלוויזיה

צער גידול תינוקות: כוכבת העבר ילדה בן בכור

שחקנית העבר ואשת העסקים, אשלי אולסן שזכורה לכולם מהתוכנית "צער גידול בנות" נעלמה מאור הזרקורים. אך, לאחרונה דווח כי על כך שהביאה עם בעלה לואיס אייזנר את בנם הבכור לפני כמה חודשים

מערכת ice | 
אשלי אולסן (צילום צילום מסך אינסטגרם)
אשלי אולסן ואחותה מרי קייט זכורות לכל מי שגדל בשנות ה-80 ושנות ה-90 ככוכבות הסדרה "צער גידול בנות". אבל לאחר שפרשו מקריירת המשחק החליטו לפנות לתחום האופנה. אולסן בת ה37 אשר ידועה כקנאית לפרטיות שלה וכמי שלא מופיע הרבה תחת אור הזרקורים הסתירה היטב את העובדה שלפני כמה חודשים ילדה את בנה הבכור שזכה לשם אוטו.
אולסן נמצאת בזוגיות עם בעלה החל משנת 2017  ולפי מקורבים התארסו שנתיים לאחר כך בשנת 2019.בשנה שעברה נישאו בחתונה אינטימית. אף דווח כי מספר המוזמנים בחתונה לא עלה על 50 אנשים.
השניים בחרו לשמור את הזוגיות שלהם הרחק מאור הזרקורים והעין הציבורית מה שבא לידי ביטוי בעובדה שהם הופיעו יחד על השטיח האדום לראשונה רק באירוע צדקה לארגון ללא מטרות רווח בשם Young Eisner Scholars שהקים אביו של אייזנר, עורך הדין היהודי אריק אייזנר, והתקיים ב- 2021.
מקורבים לזוג סיפרו כי: "הם נרגשים לכבוד התוספת הדשה הזו למשפחתם". אבל בזמן שאשלי עומלת על התא המשפחתי שלה, דווח כי לאחר חמש שנים  אחותה התאומה מרי קייט התגרשה ממי שהיה בעלה, הבנקאי אוליביה סרקוזי, אחיו של נשיא צרפת לשעבר בהליך גירושים שהיווה אקורד סיום צורם למערכת היחסים הזו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה