טלוויזיה

חיים כהן בקאמבק: התוכנית האהובה שירדה מהמסך חוזרת

רגע אחרי שהתחיל עם הפרויקט החדש שלו בהפעלת מזנון הכנסת, השף חיים כהן בדרך למסך בכאן 11, עם חידוש תוכנית הבישול האהובה שירדה מהמסך לפני שש שנים
מערכת ice | 
חיים כהן (צילום איציק בירן)
כאן - תאגיד השידור הישראלי יוצא הבוקר בהודעה מפתיעה ומשמחת לצופים בישראל, כשעל הכוונת - חידוש תוכנית הבישול המיתולוגית "שום פלפל ושמן זית" עם השף חיים כהן שהזפיק מאז להפוך לכוכב בתחום תוכניות הבישול.
בתאגיד מכריזים הבוקר על קול קורא להגשת הצעות להפקה מחודשת של התוכנית "שום, פלפל ושמן זית" עם השף חיים כהן. התוכנית המחודשת תופק עבור כאן 11, שש שנים לאחר ששידוריה הופסקו עם סגירת הערוץ הראשון ורשות השידור.
התוכנית המיתולוגית "שום, פלפל ושמן זית", הייתה תוכנית האוכל הראשונה מסוגה בטלוויזיה בישראל, ושודרה במשך מעל לעשרים שנה בערוץ הראשון של רשות השידור. בתוכנית השתתפו שפים ובשלנים מוכרים שחלקם הגדול מצא את מקומות בתוכניות בישול אחרות שהגיעו לטלוויזיה המסחרית כמו משחקי השף, מאסטר שף ועוד. 
באוקטובר 1999 החל להנחותה השף חיים כהן, שעשה בה את צעדיו הראשונים המשמעותיים בעולם הטלוויזיה. מאז הספיק כהן להשתתף בעוד חמש תוכניות בישול שונות כאשר המשמעותיות בהן אלו מאסטר שף בקשת 12- בה הוא שופט מהעונה הראשונה. בהמשך דרכו קיבל פורמט בישול נוסף בערוץ והחל להנחות ולשפוט יחד עם רותי ברודו את "המטבח המנצח".
נזכיר כי כהן, אף זכה לאחרונה במכרז להפעלת מזנון הכנסת והחל את פעילותו שם בשבועות האחרונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה