טלוויזיה

איילה חסון? זו המגישה מקשת 12 שמגיעה להחליפה בחדשות 13

העיתונאית והמגישה נטעלי שם טוב מצטרפת לחדשות 13 ותגיש את מהדורת שישי. שם טוב, מגישה מוערכת ומי שעד לאחרונה הגישה תכניות אקטואליה מרכזיות בחדשות 12, תוביל את מהדורת שישי של החברה ובמקביל תצטרף להגשה זוגית של ׳המטה המרכזי׳ בימי שבת בערב
מערכת ice | 
אילה חסון (צילום צילום מסך 13)
אחרי חודשיים של חיפושים, חדשות 13 סוף כל סוף מצאה את המחליפה של איילה חסון שעזבה לכאן 11 ותגיד במקומה את המהדורה המרכזית ביום שישי שעד כה הייתה עם מגישים זמניים. וגם, המטה המרכזי עוברת להגשה זוגית.
העיתונאית והמגישה נטעלי שם טוב מצטרפת לחדשות 13 ותגיש את מהדורת שישי. שם טוב, מגישה מוערכת ומי שעד לאחרונה הגישה תכניות אקטואליה מרכזיות בחדשות 12, תוביל את מהדורת שישי של החברה ובמקביל תצטרף להגשה זוגית של ׳המטה המרכזי׳ בימי שבת בערב.
שם טוב תושבת מטולה, החלה את דרכה העיתונאית כמגישה במהדורת החדשות המקומיות ופילסה את דרכה להגשת תכניות מובילות בחדשות 12, כעת היא עושה את המעבר ומקבלת את הקרדיט כמגישה באחת התכניות החשובות של השבוע.
אבירם אלעד, מנכ״ל חדשות 13 מסר: ״אנו שמחים על הצטרפותה של נטעלי שם טוב למהדורת חדשות 13. נטעלי היא עיתונאית חדה, מראיינת ללא פשרות ומגישה סוחפת. אין לי ספק שתביא את קולה הייחודי ותוביל את התכניות בהצלחה רבה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה