טלוויזיה

דרמה על הסט של הסדרה האהובה: מי זייפה סרטן והטרדות מיניות?

כותבת בסדרה המצליחה "האנטומיה של גרי" זייפה מגוון בעיות בריאותיות, ביניהן סרטן קטלני, לצד הטרדות מיניות וההתאבדות של אחיה - כעת היא חושפת לראשונה שיש לה הפרעה נפשית
מערכת ice | 
האנטומיה של גריי (צילום אינסטגרם)
'האנטומיה של גריי' היא אחת הסדרות האהובות והנצפות ביותר בעולם כבר במשך 19 עונות ובהתאם לכך זה לא מפתיע כלל שיתרחשו כמה דרמות על הסט. ואכן, כבר ממש בתחילת התכנית התקיים הריב המתוקשר בין שני השחקנים המיתולוגיים של הסדרה אבל את הדרמה האחרונה ביותר היה קשה לצפות.
אחת מכותבות הסדרה, אליזבת' פינץ', עוררה סערה בהפקה לאחר שהתגלה כי כלל המחלות והמקרים המצערים שקרו לה כבר החל משנת 2007, ביניהם סרטן, הטרדה מינית, התאבדות של אחיה ועוד - פשוט לא התרחשו והיו פרי מוחה.
מפעל השקרים של פינץ' היה יסודי וארוך. אמנם היא החלה לעבוד על סט התכנית רק בשנת 2015, אבל את השקרים היא החלה במסגרת חייה כבר בשנת 2007 לאחר שעברה ניתוח ברגלה. לטענתה בעקבות טראומת ילדות נוצר בה הצורך לקבל תשומת לב ואהבה באמצעות ההמצאה של התסמינים רפואיים שזייפה.
פינץ' המציאה שיש לה סרטן בעמוד השדרה, אותו מאד קשה לאבחן ושהטיפולים אליו כמעט ולא עובדים. יתרה מכך, היא אפילו הגיעה לכדיי מצב בו גילחה את ראשה, זייפה מקרים של הקאה, חולשה ועוד. צוות ההפקה כולו כמובן נחלץ לעזרתה והיא אפילו קיבלה את הכיסא המיוחד שלה בחדר הכותבים - לא ישבו אפילו אם לא הייתה שם. 
יתרה מכך, קווי עלילה רבים בסדרה נכתבו בהשראת סיפורה המומצא של פינץ' והיא אף השתתפה בסצנות אלו בתור ניצבת.
החשד התחיל להתעורר לאחר שחברת הפקה שוחחה עם בת זוגתה של פינץ' והבינה שהרבה מהמחלות והמקרים שפינץ' המציאה דומים בצורה מוזרה למקרים שקרו לבת זוגתה. לאחר בירור נוסף התגלה שכל דבר שפינץ' סיפרה הוא שקרי לגמרי והיא הושהתה מהתכנית עבור בירור נוסף. מאוחר יותר פינץ' התפטרה. 
כיום היא מנסה לשפר את המוניטין שלה ומספרת שיש לה הפרעה אישיותית אך היא מתקשה לקבל את הטיפול והאבחון לו היא זקוקה. כזכור, הכוכבת הגדולה של הסדרה, אלן פומפאו, הודיעה לאחרונה שהיא סיימה את דרכה בסדרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה