טלוויזיה

כאן 11 חוגגים: ההישג האדיר של תאגיד השידור הישראלי

כאן 11 חוגגים מעל מיליון מינויים ומעל מיליארד צפיות: קופה ראשית היא התוכנית הנצפית ביותר, אחריה "מהצד השני" עם גיא זהר ו"זהו זה"; בטקס חגיגי קיבלו אנשי כאן את "כפתור הזהב"
אפרת קרסנר | 
כאן 11
ההישג הענק של תאגיד השידור הישראלי: לראשונה גוף תוכן ישראלי חוצה את רף מיליון המינויים ברשת יוטיוב.
כאן, תאגיד השידור הישראלי, גוף התוכן הגדול בישראל, חוגג מיליון מינויים בערוץ היוטיוב של כאן 11, ומאות מיליוני צפיות בכל ערוצי היוטיוב (כאן חינוכית, כאן חדשות, כאן דיגיטל), ערוצי הסושיאל והפלטפורמות הדיגיטליות של התאגיד – כאן BOX, אפליקציית כאן ואתר כאן.
פרס "כפתור הזהב", שמעניקה יוטיוב ליוצרים שהגיעו למיליון מינויים, הוענק לתאגיד באירוע חגיגי שנערך בתל-אביב בהשתתפות כוכבי "קופה ראשית", קרן פלס שביצעה לראשונה את New day will rise , השיר שייצג את ישראל באירוויזיון וזכה במקום השני, ואמנים ויוטיוברים מובילים. כאן הוא גוף התוכן הראשון בישראל, שפונה לקהל ישראלי, שזוכה ב"כפתור הזהב".

(צילום: יח"צ כאן)
בערוץ היוטיוב של כאן 11 עלו עד כה מעל ל-30 אלף תכנים, ואלה רשמו קרוב למיליארד צפיות וחצי.
התוכניות הנצפות ביותר הן:
"קופה ראשית" עונות 2-5 עם כ-420 מיליון צפיות, כשהפרק הנצפה ביותר הוא פרק 7 מעונה 3, הפצוע המולדבי, עם מעל 10 מיליון צפיות.
"מהצד השני עם גיא זהר" עם כמעט 20 מיליון צפיות.
"זהו זה" המחודשת עם מעל ל-17 מיליון צפיות.
עוד מספרים לחגיגה:
הפרק "קופת ברזל" של קופה ראשית, הספיישל של התוכנית ששודר עם פרוץ "חרבות ברזל", הוא הסרטון הנצפה ביותר ביוטיוב בישראל בשנת 2024, היום בו נרשמה צפיית שיא של תכני כאן 11 ביוטיוב היה בדצמבר האחרון עם עליית תכנים של סדרת הלהיט "טהרן".
את "כפתור הזהב" באירוע קיבלו תומר ברנד, סמנכ"ל הדיגיטל של תאגיד השידור הישראלי, ויואב בן דוד, מנהל ערוצי היוטיוב של התאגיד. ברנד אמר בטקס: "אנחנו בכאן, תאגיד השידור הישראלי, גאים מאד לתת במה לתוכן הכי איכותי שיש, גאים להפיץ את התוכן המעולה שלנו לציבור בכל מקום ובכל זמן שנוחים לו, גאים למצוא כל הזמן דרכים חדשות להפיץ את התכנים שלנו - ומבקשים לומר תודה למיליוני גולשות וגולשים שבוחרים בנו, בשידור הציבורי, בכל רגע מחדש".
גולן יוכפז, מנכ"ל תאגיד השידור הישראלי מתייחס להישג: "נקודת הציון – מיליון מינויים ברשת יוטיוב, היא הוכחה נוספת לפופולאריות וההערכה העצומים, שבהם זוכים תכני כאן בקרב הציבור הישראלי. המספרים יוצאי הדופן הללו, שמצטרפים לנתונים נוספים ובראשם – 2 מיליארד צפיות בשנה החולפת בכל הפלטפורמות הדיגיטליות של כאן, הם הוכחה להשפעה המשמעותית של כאן על התוכן והתרבות הישראליים והחיזוק המשמעותי שתאגיד השידור נותן לתעשיית היצירה בישראל. אני מבקש לברך את אנשי ונשות כאן, שאחראים להישג המרשים הזה ואת כל שותפינו – אנשי תעשיית התוכן"/
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה