טלוויזיה

סלקום TV בבשורה ענקית למנויים: אלו הערוצים החדשים שמחכים לכם

סלקום TV מציגה את התכנים הבולטים לספטמבר 2024. בתחילת החודש צפויים לעלות שני ערוצים חדשים: ערוץ ההומור וערוץ דוק. בנוסף, סדרות חדשות מחכות לכלל המנויים בספריית הדוקו והספיישלים של סלקום TV

מערכת ice | 
סלקום TV (צילום יחצ)
סלקום TV שמחה להודיע כי ב-1 בספטמבר יעלו בשירות שני ערוצים חדשים: סלקום TV מודיעה כי ב-1 בספטמבר יעלו שני ערוצים חדשים: ערוץ ההומור וערוץ דוק. ערוץ ההומור מכיל סדרות קומדיה שונות החל מ"חברות", "רמזור" ועד לסדרת המערכונים המוצלחת "הפרלמנט". הערוץ  יהיה פתוח לכל הלקוחות ללא תוספת תשלום עד ה-.14.9 . 
ערוץ נוסף שיעלה בתחילת חודש ספטמבר הוא ערוץ דוק, אשר מכיל תוכן על בריאות ורפואה. הערוץ החדש של סלקום TV יהיה פתוח לכלל הלקוחות ללא תוספת תשלום. לצד זאת, סלקום TV מכריזה על סדרות חדשות שיעלו בספריית הדוקו.
בין הסדרות המעניינות שיוצגו בספריית הדוקו של סלקום TV, ניתן יהיה להבחין בדרמת הפשע המטלטלת "נאשמים" שעוקבת בכל פרק אחר מקרה פשע אחד מבלי שנדע אם הנאשם בו ביצע או לא ביצע את הפשע שבו הוא חשוד. 
העונה הראשונה של סדרת הדרמה "פארגו" של נואה האולי, המועמדת ל-15 פרסי אמי, חוזרת אף היא לסלקום TV. סדרת הדרמה עוסקת בסוכן ביטוח שבטוח שחייו הגיעו לסיומם, סוגר עסקה מפוקפקת עם רוצח שכיר.

(צילום: באדיבות סלקום TV)
בספריית הספיישלים של סלקום TV, תעלה בתחילת ספטמבר התוכנית "לקראת טקס האמי ה-76". לכבוד טקס האמי ה-76 נחגוג עם המועמדות שלנו לטקס האמי בקטגוריה מיוחדת ב-VOD ובסוף השבוע שלפני הטקס (13-14.9) ערוצי הבית (ערוץ HBO וערוץ DOCO) ישדרו את המועמדות הגדולות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה