טלוויזיה

הצצה לעונה החדשה של קומדיית המתח הממכרת של דיסני

קומדיית המתח שמשודרת בסטרימינג של דיסני פלוס תחזור לעונה רביעית ותהיה זמינה לצפייה גם בישראל. בסדרה מככבים סלינה גומז, סטיב מרטין ומרטין שורט
מערכת ice | 
רק רוצחים בבניין (צילום יוטיוב Hulu)
הסדרה מעוטרת הכוכבים וזוכת הפרסים "רק רוצחים בבניין" חוזרת אלינו בעונה חדשה בתאריך 27 באוגוסט לדיסני פלוס, והשבוע שוחררה הצצה מסקרנת במיוחד לעלילה.
בסדרה מככבים סלינה גומז, סטיב מרטין ומרטין שורט בתור שלישייה שאוהבת לפתור מקרי רצח שבמקרה מתרחשים בסביבתם. בכל עונה מחדש מתרחש רצח שהם מצליחים לפענח יחד, בעונה החדשה מסתבר שהשלישייה הופכת למפורסמת עד כדי כך שבהוליווד חושבים להפיק סרט המבוסס עליהם עם שחקנים אחרים.
אחרי עונה שלישית ומלאת מתח עם מריל סטריפ ופול ראד, אל העונה הזאת מצטרפים גם השחקנים המוכרים יוג'ין לוי ואווה לנגוריה. סדרה זכתה לשבחי המבקרים, עם שבחים מיוחדים על הגישה הקומית שלה לסיפורת פשע ועל הביצועים והכימיה של השחקנים הראשיים.
 
בכל עונה מחדש תעלומת הרצח מסקרנת את צופי הסדרה ומשאירה אותם במתח ובפה פעור עד הפרק האחרון, שגם הוא משאיר מקום לדמיון עבור התסריטאים של הסדרה לכתיבת הפרקים של העונה הבאה. האם זאת תהיה העונה האחרונה והמסכמת של "רק רוצחים בבניין"? אם זה תלוי בצופים, כנראה שלא, כי הם כבר התמכרו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה