טלוויזיה

ינון מגל חוטף בשידור חי: "אני מודאג לגבי מצבך"

ינון זעם בשידור על הפוליטיקאים ואנשי הביטחון שמקווים לנפילתו של נתניהו: "אני אומר תתעוררו לכם עכשיו, מטורפים", שותפו להגשה ברק סרי השיב בזעם: "כל פשעם היה שהם ביקרו את רה"מ"
מערכת ice |  2
ינון מגל (צילום מסך ערוץ 14)
במהלך תכניתם היום (ראשון) ב-103FM ברק סרי שהחליף את בן כספית וינון מגל הציתו עימות סוער נוסף על המדיניות של הממשל בארצות הברית לאורך המלחמה, על המחנות הפוליטיים בעם ישראל ועל פוליטיקאים ואנשי ביטחון שעבדו עם רה"מ לאורך השנים והביעו ביקורת עליו. 
סרי אמר: "יש כאן כוחות שארה"ב לא שלחה לכאן מעולם. הממשל הזה הציל את ישראל ב-7 באוקטובר ותורם להעלאת ההרתעה ועל הממשל הזה אתה מעז ללגלג?", כשהוא מדבר על הביקורת כלפי הממשל האמריקני.

מגל ענה: "הממשל הזה סגר את הברז למשלוחים שישראל צריכה. זה הממשל ואלה האנשים. אתם לא רואים עם מי אנחנו נמצאים? אתם מעוותים את הכול כמו עם אוסלו. המצאתם עם. הנה אני אומר 'תתעוררו לכם עכשיו, מטורפים'. מעדיפים את קמלה האריס שדואגת לעזתים. הטירוף והכול זה רק שנאה לביבי. סרי, פעם היית בן אדם נורמלי".
סרי הגיב לו בכעס: "של נעליך מעל רגליך כשאתה מדבר על גיבורי ישראל. אלה אנשים שגם עוד 750 שנה אתה לא תעשה את מה שהם עשו ב-30 שנה האחרונות. כל פשעם היה שהם ביקרו את רה"מ. אתה הולך לאוסלו אבל רה"מ אחראי על כל מה שקרה. הם מבקרים אותו, אם אתה אופטימי ומבסוט על המצב, אני מודאג לגבי מצבך, השורה התחתונה עגומה ועצובה והכול כישלון".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האמריקאים לא מאמינים למילה או משפט
    מזל 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היוצא מפיו של ראש הממשלה (בצדק), ועוזרים לישראל בנתיבים עוקפי נתניהו.
    סגור
  • 1.
    סרי
    רחל 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ש לום ! תרגע סרי !!! למה לפגוע בינון ?
    סגור