טלוויזיה

חנוך דאום חוזר למסך: זאת העונה החדשה בכיכובו

חודשים ארוכים אחרי שצולמה: תוכנית הדוקו-סאטירה שמחפשת את הצחוק בחיים חוזרת למסך בהובלת חנוך דאום עם סוגיות ומתמודדים חדשים
שירה יום טוב | 
חנוך דאום (צילום פייסבוק/חנוך דאום)
חנוך דאום פעיל בימים אלה באינסטגרם לעידוד כוחותינו בסדיר ומילואים, ובייחוד בחזרתם של המילואימניקים לשגרה האזרחית אחרי חודשי לחימה ארוכים. לצד פעילות הרשת שלו, גם הקריירה הטלויזיונית חוזרת לאט לאט, ובקרוב יופיע בעונה חדשה לפורמט המוצלח שחנך לפני שנה וחצי בכאן 11.
"טאבו" הוא פורמט דוקו ייחודי בו דאום, כמוביל התוכנית, פורץ את גבולות הפוליטיקלי קורקט ומחפש מה מצחיק בחיים, גם אם מדובר בחיים שכרוכים בקושי גדול. בעונה החדשה של "טאבו" הוא נפגש עם מתמודדי נפש, דתיים גאים, אוטיסטים, אנשים בעלי נראות יוצאת דופן וזקנים.
נציין כי העונה כולה צולמה לפני השביעי באוקטובר ופרוץ המלחמה. במהלך כל פרק יוצא דאום לחופשה עם ארבעה אנשים שלכולם מכנה משותף – לקות כלשהי או השתייכות לקבוצת מיעוט.
בזמן החופשה הוא מנהל איתם שיחות עומק ושומע מהצד שלהם איך נראים חייהם. בסיום החופשה הוא מעלה מופע סטנדאפ שנכתב במיוחד בנושא הפרק, כשבשורה הראשונה יושבים ארבעת המשתתפים. דאום בוחן את הדעות הקדומות וחושף באומץ ובהומור את המקומות שהם בגדר טאבו. ברגישות ובטבעיות הוא מוכיח שאין דבר שהוא טאבו גדול מכדי לצחוק עליו כדי לנרמל ולתת במה ושיח להתמודדויות וקשיים שונים.
הסדרה הישראלית מבוססת על הפורמט הבלגי המצליח "טאבו", שזכה לגרסאות רבות במדינות שונות. שידורי העונה יתחילו ב-3 למרץ, בכל יום שני אחרי מהדורת החדשות בכאן 11.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה