תיירות

טירוף בנתב"ג: זה השיא החדש שנשבר היום בשדה התעופה

נמל התעופה בן גוריון מתחיל להתאושש מהמשבר הגדול והיום (חמישי, ה-8/2/2024) תעבור בו הכמות הגבוהה ביותר של נוסעים מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל": כ-29,400 נוסעים ב-178 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות
מערכת ice | 
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
על רקע מלחמת "חרבות ברזל", נמל התעופה בן גוריון חטף מכה לא קלה, שכן חברות תעופה רבות החלו לבטל את טיסותיהן לישראל וממנה. למרות זאת, לאחרונה נרשם גידול משמעותי בנוסעים מנתב"ג ואחרי שבתחילת השבוע עברו בו כמות של 29,200 נוסעים, היום הוא שובר שיא חדש מאז פרוץ המלחמה.
מרשות שדות התעופה מסרו היום (חמישי, ה-8/2/2024) כי היום יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-29,400 נוסעים ב-178 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. סך הכל יצאו היום כ-15,800 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל כ-13,600 נוסעים.
מדובר כאמור בשיא חדש של נוסעים שעוברים ביום אחד מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" בנמל התעופה בן גוריון, כאשר עוד ועוד ישראלים מנסים לקחת קצת אוויר לנשימה מהתקופה הקשה שעוברת על מדינת ישראל, כמו גם אנשי עסקים ותיירים מבחוץ שחוזרים לטוב אחרי תקופה ממושכת.
מרשות שדות התעופה הוציאו הודעה בה נכתב כי "ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה