תיירות

חודש הגאווה: יעדי תיירות הכי ידידותיים ללהט"ב נחשפים

חברת Booking.com משתפת החברה תשעה יעדים ידידותיים לקהילה הגאה, על בסיס המלצות של תיירות ותיירים גאים מרחבי העולם. החל מערי בירה מלאות חיים ועד לחופים טרופיים – אלו מקומות שבהם מעודדים את הקהילה הגאה לבטא את עצמה בחופשיות
מערכת ice | 
דגל הגאווה (צילום unsplash)
עבור תיירות ותיירים מהקהילה הגאה, בחירת יעד ידידותי עם אווירה מקבלת וסובלנית היא שלב חיוני בתכנון חופשה. המציאות הלא פשוטה הזו, כוללת מחסומים שנובעים מאפליה ומשפיעה על האופן שבו הקהילה הגאה חווה ומטיילת בעולם. 78% מהתיירות ומהתיירים הישראלים מהקהילה הגאה העידו שהם חייבים לקחת בחשבון את תחושת הביטחון האישי והרווחה הנפשית כשהם בוחרים יעד לנסיעה. 61% מהם אמרו שהזהות הלהט"בית שלהם משפיעה על רשימת היעדים שבהם ירצו לבקר, וכחצי מהנשאלים הישראלים (49%) אף ביטלו נסיעה במהלך השנה שעברה, אחרי שראו שביעד אין תמיכה במי שמזדהים כחלק מהקהילה הגאה.
חברת Booking.com משתפת החברה תשעה יעדים ידידותיים לקהילה הגאה, על בסיס המלצות של תיירות ותיירים גאים מרחבי העולם. החל מערי בירה מלאות חיים ועד לחופים טרופיים – אלו מקומות שבהם מעודדים את הקהילה הגאה לבטא את עצמה בחופשיות. בנוסף ליעדים האלה, שבכולם חוגגים ומקדמים גיוון והכללה, מופיעים כאן מקומות אירוח שקיבלו את הסמכת Travel Proud של Booking.com, לאחר שהשלימו את ההכשרה שמעניקה החברה בנושא אירוח שוויוני וסובלני ובזכות המחויבות המתמשכת שלהם לספק חוויית אירוח נעימה וידידותית לכולם ולכולן.
קיוטו, יפן
קיוטו, שהייתה עיר הבירה של יפן עד שנת 1868, היא עיר היסטורית שעמדה במבחן הזמן. יש בה מקדשים מיוחדים, גנים מרהיבים ובתי תה מסורתיים, שבזכותם היא אהובה ומרתקת עד היום. העיר, שנחשבת למרכז העתיק של יפן, שוכנת באי הונשו (Honshu), בעמק שמוקף בחמישה הרים. תיירות ותיירים גאים שמגיעים אליה מתקבלים בחמימות ובשמחה. למרות שבעבר תושבי קיוטו היו ידועים בתפיסות שמרניות, עם השנים היא הפכה ליותר ויותר מתקדמת בכל הקשור לתמיכה בקהילה הגאה. לאחרונה הכריזו ביפן גם על הכרה רשמית בהסכמי חיים משותפים של זוגות חד מיניים.
תיירות ותיירים שירצו לחוות יחד חוויות מקומיות כמו טעימת מאצ'ה בטקס תה, אירוח בריוקן (בית הארחה יפני מסורתי) וטבילה מרגיעה באונסן (מעיין חם), או פשוט ליהנות מהיופי הייחודי של פריחת הדובדבן – יוכלו לעשות את כל אלה ולהרגיש לגמרי בנוח. בקיוטו אמנם אין סצנת בילויים ידועה ומבוססת לקהילה הגאה, אבל למי שאוהבים לקפוץ מבר לבר מצפים חיי לילה סוערים, מופעי דראג אוונגרדיים וסטים של דיג'ייז מובילים במבחר מקומות שמקבלים את כולם בשמחה בדיוק כמו שהם. מי שמחפשים חוויות ייחודיות וטיפים מתושבי המקום, מוזמנים לצאת לסיור פרטי ומותאם אישית בעיר עם מדריך או מדריכה מקומיים. משתתפי הסיור יוכלו להכיר את האתרים הטובים ביותר בקיוטו, בזמן ובאופן שמתאימים להם ולבקר במקומות כמו מקדש קיומיזודרה (Kiyomizu-dera) וגיון (Gion), רובע הגיישות של העיר.
לאחר השיטוט ברחבי קיוטו, ניתן להגיע אל מלון הבוטיק Miru Kyoto Nishiki הנמצא בלב העיר. המלון, שנמצא בין בתי עץ מסורתיים, מעוצב בסגנון יפני אותנטי שכולל הרבה עץ, מחצלות טאטמי וטקסטורות עשירות, והכל עם טוויסט מודרני. אורחות ואורחי המקום ייהנו מקבלת פנים ידידותית של הצוות, ובסוף היום יוכלו להירגע, לנוח ולשקוע לתוך המיטה המפנקת. המלון נמצא ליד שוק נישיקי (Nishiki), מקום פופולרי עם מבחר מאכלים מקומיים ומי שרוצים לרקוד עד השעות הקטנות של הלילה (או עד שעות הבוקר), Club Metro נמצא במרחק נסיעה קצרה במונית.
ניס, צרפת
ניס, שנמצאת בריביירה הצרפתית לאורך החוף הדרום-מזרחי של צרפת, היא יעד נהדר לחופשה שמקבל בשמחה את הקהילה הגאה. מזג האוויר בעיר שמשי בכל ימות השנה, מה שמשתלב היטב עם קבלת הפנים החמה שמצפה למבקרים. נישואים חד מיניים הפכו לחוקיים בצרפת בשנת 2013, ולכל אורך השנה יש במדינה אירועים רבים של הקהילה שפתוחים לכולן ולכולם. הקרנבל הגאה הראשון שהתקיים אי פעם בצרפת הוא "LouQueernaval" שממשיך להתקיים עד היום ומושך אליו יותר מ-15,000 תיירות ותיירים מרחבי העולם בכל שנה. האירוע הזה משלב בין הזוהר והקסם של ניס לבין תהלוכות, משאיות מקושטות, הופעות חיות ותלבושות צבעוניות.
מי שמתכננים להגיע לעיר התוססת הזו בעונת הקיץ, שבה הטמפרטורות גבוהות יחסית, יוכלו לחגוג באירועי הגאווה של ניס. החגיגות מתקיימות בכל שנה בסוף השבוע האחרון של חודש יולי לאורך Promenade des Anglais – הטיילת עטורת עצי הדקל. ניס זכתה להיכלל ברשימת אתרי המורשת העולמית של אונסק"ו ומלבד חגיגות הגאווה יש לה עוד הרבה מה להציע, כמו אדריכלות צבעונית, אמנות עם היסטוריה עשירה וחופים מדהימים. תיירות ותיירים שרוצים לבלות קצת זמן שקט ורגוע עם מי שהם אוהבים, יכולים להזמין סיור רומנטי בריביירה הצרפתית ולטייל בין גנים יפהפיים, מזרקות ופסלים ברחבי Parc de la Colline du Château. זה גם המקום הטוב ביותר להשקיף ממנו על גגות הבתים האדומים שברחבי העיר.
לא רחוק מהחוף, באזור השוקק של העיר העתיקה, נמצאת דירת Le Château. מדובר במקום אירוח שקט ורגוע עם נוף לים הכחול והיפה. בטרסה שעל הגג, אפשר להתחיל את היום מול הזריחה, והמארחים ישמחו להמליץ על חנויות ומסעדות ידידותיות לקהילה הגאה בסביבה. הדירה עצמה מעוצבת וצבעונית, ויש בה מטבח מאובזר לחלוטין וגם חדר רחצה גדול, מרווח ופתוח.
צ'יאנג מאי, תאילנד
צ'יאנג מאי היא העיר הצפונית הגדולה ביותר בתאילנד, הידועה בנוף ההררי המקסים, בשלל השטחים החקלאיים ובאווירה הנינוחה. בעיר יש קהילות גאות רבות, מגוונות ומבוססות, ובשנים האחרונות נרשמה שם התקדמות משמעותית בכל הקשור לתמיכה בזכויות שלהן. בשנת 2019 התקיימו אירועי הגאווה הראשונים בעיר, שכללו סמינרים והדרכות לצד צעדות ומופעים חגיגיים. לאחרונה, תאילנד העבירה את חוק השותפות האזרחית שנותן הכרה חוקית בזוגות חד מיניים.
המבקרות והמבקרים בצ'יאנג מאי יכולים להתחיל את המסע בשוק הפופולרי Kalare Night Bazaar ולהתרשם מאוכל הרחוב הטעים, ממגוון החנויות ומההופעות החיות. במרחק הליכה קצרה משם נמצא Ram Bar, מועדון גייז המתאים גם לסטרייטים שמושך אליו מקומיים ותיירים. בכל ערב ב-22:00 המקום מתעורר לחיים עם מופעי קברט מעולים. חובבי האוכל הגאים שרוצים לאכול טוב בחופשה, יכולים להזמין סדנת בישול בת חצי יום כדי לחזור הביתה עם סודות מהמטבח התאילנדי האותנטי ולבשל בהשראתם. משתתפי הסדנה, שנערכת בחווה אורגנית המוקפת בשדות אורז, יוכלו ללמוד לבשל מאכלים שונים – ממנגו סטיקי רייס ועד לפאד תאי.
לאחר הפעילות הענפה ביעד זה, ניתן "לשים את הראש" במקום האירוח ‎ Pastell Oldtown Chiang Mai, הנמצא ברחוב שקט בלב העיר העתיקה, במרחק הליכה קצרה משוק Kalare Night Bazaar. הוא מעוצב בסגנון תאילנדי מסורתי, ובחדרים המוארים והנעימים יש נגיעות מודרניות. המלון המפנק ידוע בצוות הידידותי ובשירות יוצא הדופן, כשהאורחים יכולים למלא מצברים בבריכה ובגנים הירוקים, וליהנות ממאכלים תאילנדיים טעימים שמגישים במקום. אבל לא כדאי להישאר רק במלון, כי לא רחוק ממנו יש מקדשים בודהיסטים ושווקי אוכל רחוב ששווה לבקר בהם.
פוארטו ויארטה, מקסיקו
פוארטו ויארטה (Puerto Vallarta) נמצאת לצד החופים המדהימים שבמערב מקסיקו, מיקום שהופך אותה ליעד פופולרי לחופשה. בגן העדן השמשי הזה במדינת חליסקו (Jalisco) אפשר למצוא סצנה גאה פתוחה ומקבלת, וגם את הרחוב האיקוני Lázaro Cárdenas. נכון לעכשיו, חליסקו היא המדינה היחידה במקסיקו שמכירה רשמית בזכויות של ילדים ובני נוער מהקהילה הטרנסית ובהגדרה החוקית שלהם, וגם מבין היחידות שיש בהן חקיקה נגד פשעי שנאה. בעיר העתיקה של פוארטו ויארטה נמצאת שכונת Zona Romántica האגדית והידידותית לקהילה הגאה. היא מלאה במקומות בילוי תוססים שבהם אפשר ליהנות ממאכלים מקומיים (למשל טאקו תמנונים וסביצ'ה טרי) וקוקטיילים מעולים.
מי שרוצים לעבור חוויה בלתי נשכחת בלב ים, יוכלו להזמין שיט יוקרתי עם ארוחת בוקר וצהריים שכולל הפלגה במפרץ בנדרס ופעילויות ספורט מים מהנות כמו גלישת סאפ ושיט אבובים. לבילוי רגוע יותר, כדאי להגיע לאחד ממועדוני החוף הרבים של העיר שממוקמים לצד המפרצים מלאי עצי הדקל, או לטיילת El Malecón שאורכה יותר מקילומטר וחצי. בטיילת אפשר להתרשם מפסלים מודרניים ומיצירות של אמנים מקומיים. כל אלה הם רק חלק מהסיבות שבזכותן מדובר ביעד החוף הכי פופולרי במקסיקו.
מקום האירוח Grand Miramar All Luxury Suites & Residences נמצא בגבעות של אזור Conchas Chinas האקסקלוסיבי, במרחק הליכה משכונת Zona Romántica ומהחוף, ומציע חוויה יוקרתית במיוחד. עם פרחי בוגנוויליה ורודים מבחוץ ושיש יוקרתי מבפנים, מקום האירוח היפהפה הזה, שקיבל את הסמכת Travel Proud של Booking.com, מספק אירוח ברמה גבוהה. כל האורחים מתקבלים פה בזרועות פתוחות, ואפשר לבלות ערב רומנטי בטרקלין, בבריכת האינפיניטי, בג'קוזי או בטרסה שמיועדת למבוגרים בלבד.
גנט, בלגיה
העיר האוניברסיטאית ממוקמת בצפון-מערב בלגיה וידועה בארכיטקטורה מימי הביניים ובסגנון אירוח פלמי ידידותי ומקסים. בגנט (Ghent) יש סצנה גאה מגובשת ובולטת, והיא משמשת כמרכז הפעילות של תנועות השחרור המקומיות מאז שנות השבעים. העיר הקימה רשת מקומית מיוחדת שבה פועלים ארגונים ללא מטרות רווח, ואוניברסיטת גנט והמשטרה משתפים פעולה כדי לתמוך בקהילה הגאה. לאחרונה, הרשת גם שיתפה מידע לגבי שירותים ציבוריים לכל המגדרים ועדכונים לגבי תקנות שנוגעות לבריכות שחייה ציבוריות, במטרה להעצים אנשים ונשים מהקהילה הטרנסית ולעודד אותם להגיע בכל בגד ים שיבחרו ללבוש. כדי לאפשר למבקרים להכיר את ההיסטוריה של הקהילה הגאה בעיר, ארגון הצדקה המקומי Casa Rosa מקיים סיורים מיוחדים, והמוזיאון לאומנויות יפות של גנט מציע את הסיור המודרך הראשון בבלגיה בנושא אמנות להט"בית.
במוזיאונים רבים ברחבי העולם מאמצים כיום גישה מכילה ומגוונת יותר בכל הקשור לאוספי האמנות שלהם, והחלו לחקור נושאים כמו זהות מגדרית ונטייה מינית ביצירות אמנות. לרבע מהנשאלים הישראלים מהקהילה הגאה שאמרו שהם רוצים לבלות כמה שיותר זמן עם בת או בן הזוג בטיול הבא, מוצעת אפשרות לסיור מודרך ורומנטי בגנט על רציף גראסלי, במרכז ההיסטורי של העיר, שבמהלכו יכירו את סיפורי האהבה המיוחדים שחבויים בין הבניינים, הרחובות והפארקים.
לאחר הסיור המהפנט, ברובע האומנויות הטרנדי, במרחק הליכה קצרה מהמוזיאון לאמנויות יפות, נמצא מקום האירוח The Hide שכולל שבע דירות סטודיו עם עיצוב מוקפד, ייחודי ומודרני. בדירות יש מיטות צפות ואמבטיות שקועות, בנוסף למטבחון. חוויית הצ'ק-אין חלקה וקלה, והמארחים שומרים על אווירה קלילה ומשאירים פתקים בנימה אישית כדי לקבל את פני האורחות והאורחים. דואגים כאן לסביבה ממש כמו לאורחים – מקום האירוח קיבל את תווית "תיירות בסימן קיימות" של Booking.com בזכות ההשקעה בפרויקטים מקומיים בתחום הקיימות ויש בו תחנת טעינה לרכבים חשמליים וצוות שמספק מידע על מערכות אקולוגיות, היסטוריה ותרבות מקומיות.
לאס וגאס, ארה"ב
העיר ששוכנת במדבר מוהאבי היא מטרופולין גדול מהחיים שבו זכויות הקהילה הגאה הן לא עניין חדש. כאן כולן וכולם יכולים להיות מי שהם, ולחגוג את האופי הייחודי שלהם. לאס וגאס הייתה ונשארה אחד מהיעדים האהובים על הקהילה הגאה לחופשה בארה"ב – בעיקר מאז שמדינת נבאדה העבירה חוק פורץ דרך בשנת 2011, שאוסר על אפליה בשל נטייה מינית בתעסוקה, בדיור ובמקומות ציבוריים. במרכז העיר לאס וגאס מתקיים פסטיבל הגאווה השנתי בסתיו, עם מצעד הלילה הייחודי ומסיבת הבריכה האגדית. בשכונה הלהט"בית בעיר, שמכונה בחיבה "Fruit Loop" יש מקומות בילוי שפתוחים בכל שעות היממה למי שרוצים לרקוד, לשתות וליהנות. מופעים של אמנים מהשורה הראשונה, הפקות ענק, ארוחות במסעדות של שפים מפורסמים, שופינג נהדר, מזרקות מרהיבות ואתרים מפורסמים כמו Caesar’s Palace לאורך הסטריפ האיקוני – בלאס וגאס יש הכול.
מי שמעדיפים להתרחק מעט מהאורות הבוהקים וליהנות מיופי טבעי, יכולים להגיע לקניון רד רוק (Red Rock canyon) שנמצא במרחק נסיעה קצרה, או לצאת לסיור בגדה המערבית של הגרנד קניון באוטובוס שיוצא מלאס וגאס כדי לראות את הפלא הגיאולוגי המפורסם. לאס וגאס היא המקום שבו לאהבה אין גבולות, וחוקי נבאדה מכירים בנישואים חד מיניים כבר משנת 2014. לזוגות שרוצים למסד את הקשר, מומלץ לחוות את החוויה הייחודית של חתונת לאס וגאס, עם כפיל של אלביס פרסלי, לימוזינה פרטית וסשן צילומים.
באתר הנופש Hilton Grand Vacations Club Flamingo Las Vegas, שנמצא ממש על הסטריפ וזכה לשבחים על הצוות הנהדר, יש סוויטות ודירות סטודיו שמשקיפות על מפלים וגנים טרופיים. מסיבות הבריכה באתר בנופש הזה ידועות באיכותן, ואורחיו מקבלים גישה ל-Flamingo Hotel and Casino השיקי בסגנון הרטרו, שנותן במה לשורה של דיג'ייז וזמרות וזמרים מפורסמים. כדאי לשכור בקתה, ליהנות ולשתות קוקטיילים טובים בשעות אחר הצהריים. כמקום אירוח שמשתתף בתוכנית "תיירות בסימן קיימות" של Booking.com, גם פה נותנים במה לאמניות ואמנים מקומיים שרוצים להופיע ולהפגין כישרון.
אוטווה, קנדה
בצד המערבי של אונטריו נמצאת אוטווה – עיר הבירה עם האווירה השמחה, שבה מקבלים בברכה את כל התיירות והתיירים, בלי קשר לשאלה איך הם מזדהים או את מי הם אוהבים. בשנת 2019, ראש העיר של אוטווה יצא מהארון באופן פומבי בכתבה בעיתון, ממש לפני תחילת אירועי הגאווה בעיר, צעד שנחגג וזכה לתמיכה גדולה באוטווה. קנדה היא אחת המדינות המתקדמות ביותר בחצי הכדור הצפוני, מבחינת היחס הידידותי לקהילה הגאה. ב-2005 היא הפכה למדינה הראשונה ביבשת אמריקה שאפשרה בחוק נישואים חד מיניים בכל רחבי המדינה. בבירה התרבותית הזו, שבה עוברת תעלת רידו, התושבים ידידותיים, המוזיאונים נגישים והמרחבים ירוקים ויפים.
כדי להרגיש את העיר, אפשר לצאת לסיור לילי שכולל שיט בנהר ומופע אורות עם עצירה בפרלמנט הקנדי – המקום שבו התקיימה הפגנת המחאה הגאה הראשונה בקנדה ב-1971, וגם המקום שבו צופים במופעNorthern Lights Sound and Light Show . דרומית לפרלמנט הקנדי נמצא רחוב בנק (Bank Street) –הרחוב הארוך ביותר באוטווה, ומוקד קוסמופוליטי עם חנויות אקלקטיות, ברים ושירותים שונים שמציעים תמיכה לקהילה הגאה. בבר "Swizzles", שבעליו משתייכים לקהילת הלהט"ב, האווירה סובלנית ומזמינה במיוחד. לחובבות ולחובבי הקפאין מומלץ להגיע לאחד מבתי הקפה של רשת Bridgehead, שמנוהל על ידי לסביות ומגיש קפה נהדר לכל סוגי הלקוחות.
הרבה מהמוקדים החברתיים ומאתרי התיירות נמצאים באזור מרכז אוטווה. גם מקום האירוח Metcalfe Hotel נמצא בלב האזור, במרחק הליכה קצרה מבניין הפרלמנט – ושם אפשר לספוג את האווירה ולהכיר את ההיסטוריה הגאה של העיר. מדובר במקום אירוח יפהפה ומודרני ששוכן בבניין מרשים עטוף לבנים אדומות. גם מבפנים הוא נעים ומסביר פנים לאורחים, שיכולים לצפות לחוויה ידידותית בזכות העובדה שהמקום קיבל את הסמכת Travel Proud.
אמסטרדם, הולנד
הולנד היא המדינה הראשונה בעולם שבה נישואים חד מיניים הפכו לחוקיים, בשנת 2001. עיר הבירה ההולנדית, שידועה באהבה לאופניים, בתעלות ובבניינים הייחודיים, היא יעד מוביל לטיולים ולחופשות בקרב הקהילה הגאה. בחגיגות הגאווה של אמסטרדם, שמתקיימות בסוף השבוע הראשון של אוגוסט, התעלה המרכזית בעיר הופכת למסלול המצעד, כשבמקום משאיות עוברות בו סירות צבעוניות ומקושטות. חברת Booking.com גאה לתת חסות לאירוע הזה. למי שרוצים להגיע לאירוע גאווה בינלאומי מרכזי, כדאי לדעת שהעיר תארח את אירוע World Pride בשנת 2026, ועל כן זהו ללא ספק אירוע שתיירות ותיירים מהקהילה הגאה – וכל מי שרוצים להביע תמיכה – צריכים לסמן ביומנים כבר מעכשיו.
עבור 61% מהתיירות והתיירים הישראלים הגאים שהעידו כי יחפשו בחופשתם פעילויות הקשורות לקהילה, מומלץ להזמין סיור במוקדי הקהילה הגאה בעיר ולחוות את חיי הלילה של אמסטרדם במיטבם. מדריכים מקומיים ייקחו את המשתתפים לרחוב הכי צבעוני וידידותי לקהילה, Reguliersdwarsstraat, כדי להתרשם מהתרבות ההיפסטרית ומשלל הברים ובתי הקפה תוססים. באמסטרדם נמצאת גם ההומומונומנט (Homomonument) – האנדרטה הראשונה בעולם שמנציחה את זכרם של כל מי שנרדפו בגלל נטייתם המינית. לצד המשולש הוורוד שעל המדרכה נמצא קיוסק המידע של הקהילה הגאה, Pink Point, שבו מתנדבים מספקים מידע על ארגונים ומקומות שתומכים בקהילה ברחבי העיר.
למי שמחפשים חוויה אותנטית, מקום אירוח מומלץ הוא Rembrandt Square Boat שממוקם על נהר האמסטל, רק מרחק הליכה קצרה וקלילה מהברים הגאים האהובים שבשכונה. זהו בית סירה מקסים ונוח עם יצירות אמנות מקומיות ודלתות פטיו שנפתחות למרפסת על המים, וכל אחד ואחת יתקבלו פה בזרועות פתוחות. יתרון נוסף של המקום הוא ההשתתפות שלו בתוכנית "תיירות בסימן קיימות" של Booking.com. צעדים שיישמו בו, כמו שימוש ב-100% אנרגיה מתחדשת ובפחי מחזור, מראים את המאמצים שמושקעים כדי לנסות ולהגן על הסביבה ועל אנשים.
סן קרלוס דה ברילוצ'ה, ארגנטינה
העיירה המקסימה הזו ממוקמת למרגלות הרי האנדים, ומוקפת בנופים טבעיים מהממים של יערות שקיימים כבר אלפי שנים ובאגמים צלולים. סן קרלוס דה ברילוצ'ה (San Carlos de Bariloche) נמצאת בחבל פטגוניה, והיא בהחלט יעד חובה בדרום אמריקה. בחורף היא מושכת אליה חובבות וחובבי סקי וסנובורד, ובקיץ את חובבי טיולי ההליכה. העיירה גם ידועה בתושבים ובבתי עסק שתומכים בקהילה הגאה, ונישואים חד מיניים הפכו לחוקיים בארגנטינה ב-2010. זו גם אחת המדינות הידידותיות ביותר בעולם לטרנסיות ולטרנסים, מכיוון שהיא מאפשרת לאנשים לעבור תהליכי התאמה מגדרית בלי להציב בפניהם מחסומים ומכשולים.
למי שרוצים לטייל באוויר הפתוח, כמו 33% מהתיירים והתיירות הישראלים מהקהילה הגאה שאמרו שיעדיפו לבלות את החופשה הבאה בטבע, מומלץ לנצל את מדרונות הסקי היפים, לטייל בגבעות, לטפס על הר בלה ויסטה (Mount Bella Vista) או לשוט בקיאק במפרצים המבודדים של אגם נאוול ואפי (Nahuel Huapi), שנוצר מהמסת קרחונים. ברילוצ'ה עצמה היא עיר ידידותית במיוחד לקהילה הגאה, עם תושבים מקומיים מסבירי פנים וסצנת חיי לילה להט"בית משגשגת. יש בה מועדונים גדולים כמו Pacha ו-Rocket, וגם כמה מקומות חבויים ונהדרים כמו המרתף והגינה היפים והצבעוניים של Sede Bar.
על ראש גבעה נמצא מקום האירוח Design Suites Bariloche, שממנו אפשר לראות נופים פנורמיים לאגם נאוול ואפי (Nahuel Huapi) דרך חלונות שמגיעים מהרצפה עד לתקרה. המקום מציע חוויה מגניבה, חמימה ונעימה. יש בו שטיחים צמריריים, ספות עור ושימוש בגוונים טבעיים. האורחות והאורחים יכולים לצפות בשמש זורחת מבין העצים, בזמן שהם מבלים בחדר או בג'קוזי הפרטי שלהם. אנשי הצוות חברותיים ודואגים לתת תשומת לב לפרטים, כדי להבטיח שהאורחים יקבלו חוויית אירוח מפנקת ומרגיעה במיוחד. המלון קיבל את תווית "תיירות בסימן קיימות" של Booking.com, מכיוון שהוא מציע פעילויות שמאורגנות על ידי מדריכות ומדריכים מקומיים, וגם מרחבים גדולים וירוקים לאנשים שמעדיפים לשהות בטבע במרחק הליכה מהעיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה