תיירות

מחירי החופשות מתרסקים? כנראה שסתם הכניסו אתכם ללחץ

אחרי קצת יותר משנתיים וחצי קשות שבהן התיירות הייתה בשפל לאור מגפת הקורונה, בחברות התעופה והתיירות התכוננו היטב והגדילו את כוח העבודה, שמאפשר מענה טוב יותר ומגדיל את ההיצע ללקוחות ולכן המחירים יהיו תחרותיים יותר ויירדו מעט
מערכת ice | 
חופשה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
כנראה שכל הבהלה הייתה לחינם. על אף הפרסומים על עליית מחירים לחופשות הקיץ, במאקו פרסמו היום (שני) כי בניגוד לתחזיות המוקדמות שדיברו על עלייה משמעותית, נראה שהמגמה הפוכה ולמעשה המחירים יהיו נמוכים משחשבו והסיבה לכך פשוטה. היצע הטיסות והמלונות, גדול ומאפשר תחרות על הלקוחות, במיוחד בחודש יולי, חודש שבו ההורים מחפשים חופשה יחד עם הילדים.
אחרי קצת יותר משנתיים וחצי קשות שבהן התיירות הייתה בשפל לאור מגפת הקורונה, בחברות התעופה והתיירות התכוננו היטב והגדילו את כוח העבודה, שמאפשר מענה טוב יותר ומגדיל את ההיצע ללקוחות.

 "אנו רואים שמחירי החופשות ביולי זולים באופן משמעותי מאוגוסט", אומר עוז גור, מנכ"ל הולידיי פיינדר למאקו. "עלות של חופשה משפחתית ליעדים המבוקשים רודוס וכרתים למשל, יכולה להיות זולה בשיעור של עד 70 אחוז ביולי לעומת אוגוסט".
עוד הוא הוסיף ואמר כי: "כל זאת לבתי המלון המבוקשים ביותר. בנוסף, ביולי זמינות גבוהה יותר לחדרים משפחתיים נוחים בבתי המלון המבוקשים ובאופן כללי תרגישו משמעותית פחות עומס מאשר באוגוסט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה