תיירות

מהפכה באילת: פארק אטרקציות ענק ייבנה במקום שדה התעופה

עיריית אילת חשפה את האטרקציות שיוקמו השנה ב"פארק הטרמינל", על שטח שדה התעופה שפונה: כדור פורח קשור, גלגל ענק, רכבת הרים, שוק אוכל, מתחמים מוטוריים ועוד, על שטח של 150 דונם
מערכת ice |  1
אילת (צילום פלאש 90/ משה שי)
אילת מתחדשת: במקומו של נמל התעופה הישן של אילת שפונה, ייפתח השנה "פארק הטרמינל" – פארק אטרקציות ענק על שטח של 150 דונם.
השבוע חשפה עיריית אילת את השטחים שיועדו לאטרקציות שיפעלו במקום, בהשתתפות כל היזמים. חלק מהאטרקציות יפעלו לראשונה באילת ובראשן גולת הכותרת של הפארק, כדור פורח קשור בדומה לזה הפועל בהצלחה מספר שנים בפארק הירקון בתל-אביב.

אטרקציות נוספות בפארק הטרמינל יהיו גלגל ענק, רכבת הרים, שוק אוכל ואוהל מופעים ענק, לצד פארק ציבורי פתוח, מתחם אקספו לאירועים וכנסים, מתחמי מציאות מדומה וגיימרים, מתחם נינג׳ה, מתחמים מוטוריים, בריכת גלים לגולשים ועוד. לצד אלה יהיה גם פארק ציבורי פתוח.
פארק הטרמינל של אילת ממוקם בחלקו הדרומי של שטח שדה התעופה הישן, שנסגר לפני קרוב לארבע שנים, והוא נמצא לקראת סיום עבודות התשתית. בסך הכל יכלול הפארק כ-17 אטרקציות. שוק האוכל בפארק ישתרע על שטח של 2,000 מ"ר וימוקם מזרחית למסלול ההמראה לשעבר. כחלק מעיצוב המתחם ישולבו מכולות חדשות ומשומשות בשתי קומות פתוחות ובהן מגוון מסעדות. לצד היצע קולינרי רב, יציע המתחם גם פעילויות תרבות ופנאי, מופעים, מוזיקה, אומנות, ועוד.
אוהל המופעים שיפעל בפארק משתרע על שטח של 11 דונם, אותו אוהל יוקרתי ששימש את תחרות מיס יוניברס העולמית שהתקיימה באילת.
פארק הטרמינל צפוי לחזק את מעמדה של אילת כעיר תיירות בינלאומית וכבירת הנופש של ישראל. בטקס הנחת אבן הפינה אמר ראש העירייה אלי לנקרי: "פארק טרמינל יספק מקומות עבודה חדשים, יחזק את מעמדה של אילת כעיר תיירות נחשקת ויהפוך אותה למוקד משיכה עבור פרויקטים לאומיים ובינלאומיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא יהיה כדור פורח
    אילן 01/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם הרוח שיש באילת אין סיכוי שיהיה שם כדור פורח גם לא בצורת צ'פלין. הכדור הזה לא החזיק מעמד מעל חודש ימים בשום מקום בעולם
    סגור