תיירות

הנהר התייבש? הסיבה שתיירים ישראלים פוצו ב-72 אלף שקל

חברת תיירות ביטלה שיט על הדנובה בטענה שמפלס המים ירד. התיירים המאוכזבים קיבלו תחלופה חוויה ירודה ביחס למה שהובטח להם וביחס למה שהם שילמו עבור "שיט תענוגות", וכמובן תבעו
מערכת ice | 
נהר הדנובה (צילום ויקיפדיה)
לפני כ-4 שנים 13 תיירים ישראליים רכשו חבילת נופש לבודפשט שבהונגריה, במסגרתה הם ישהו בספינה על הדנובה. עם הגעתם לנהר לקראת השיט הם גילו שזה בוטל על ידי חברת השיט בטענה שמפלס המים בנהר ירד. הוצעו להם שתי חלופות: סעו הביתה או המשיכו בטיול שיתנהל על אוטובוס עם עצירה במסעדות ומלונות.
אלו שבחרו לחזור הביתה נאלצו לשלם על תוספת עבור מקומות במחלקת העסקים היות ולא היה מקום עבור במחלקת התיירים. אלו שבחרו להישאר סבלו מנסיעות אוטובוס מטלטלות ולא נעימות, בתי מלון ואוכל ברמה ירודה. כל זאת לעומת על אף שהובטחה להם חופשה יוקרתית, הכוללת אוכל ושתייה מסביב לשעון, חדר כושר, שיט תענוגות ועוד. 
על פי שמעון איפרגן, כתב מאקו, עם חזרתם לארץ התיירים הגישו תביעה נגד חברת "גורדון טורס", שמצדה טענה שכלל השינויים צוינו מראש באותיות הקטנות של הסכם הרכישה שבו היה כתוב כי השיט עלול להתבטל עקב מצב הנהר וכי מדובר בכוח עליון.
השופטת שדנה בתיק לא קיבלה טענות אלו וציינה כי על אף שהחברה ציינה את אפשרות שינוי או ביטול השיט הינה הוכחה לכך שהחברה ידעה שיש בכך סיכון ועל כן היה עליה להתכונן היטב לאספקת חלופה ברמה גבוהה בהיקף שהובטח ללקוחות. בהתאם היא קבעה שהחברה תשלם פיצויים בסך 72 אלף שקלים ו-8 אלף שקל שכר טרחת עו"ד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה