תיירות

רוצים לקנות כרטיס לרכבת המלכותית 'אוריינט אקספרס'? עכשיו זה אפשרי

הרכבת היוקרתית ביותר, האוריינט אקספרס, נמצאת בבעלות של שתי חברות מובילות ומתחרות באירופה - נשמע מוזר? בעצם בעקבות ההיסטוריה הסבוכה של הרכבת זה הפך לאפשרי וכעת עם השקות חדשות, גם אתם יכולים לקנות כרטיס

מערכת ice | 
אוריינט אקספרס (צילום ויקיפדיה)
רכבת ה'אוריינט אקספרס' היא כנראה הרכבת המפורסמת ביותר בעולם ולא פעם נקראה המלכה של הרכבות, או רכבת המלכים. אין ספור ידוענים, בהם כמובן אנשי מלוכה, סופרים, שחקנים ונוספים נסעו בה וזאת לצד היותה בסיס השראה עבור סיפורים מוכרים ואהובים כמו ספריה של אגת'ה כריסטי ואפילו ג'יימס בונד.
אבל, בניגוד למה שרבים מאמינים לא מדובר בהכרח ברכבת אחת ויחידה, אלא לאורך השנים היו למותג עצמו לא מעט רכבות שנסעו בקווים שונים. בפועל, קיימות שתי חברות תחבורה גדולות שלהם בעלות על מותג ה'אוריינט אקספרס' והן מתחרות על הכסף שלכם.
שתי החברות הללו הן חברת 'בלמונד' והחברה הצרפתית 'אקור'. לכל אחת יש בעלות על מספר קרונות שהיו שייכים לרכבת המיתולוגית אך לכל אחת קרונות בעיצובים שונים והרכבות נוסעות בקווים שונים. 
נזכיר כי הרכבת המקורית החלה לפעול בשנת 1883, עם נסיעה היסטורית ראשונה מפריז לווינה. לאחר מספר שנים היא הגיעה גם לאיסטנבול ומאז הפכה להיות מושא ההערצה של רבים וגם לרכבת היוקרתית ביותר בעולם. החל מאותה עת הבעלים המקורי החל לבנות רכבות נוספות ומשודרגות אף יותר שהחלו לנוסע גם לאיטליה והונגריה. המסע האחרון של הרכבות הללו התקיים בשנות ה-70 והקרונות ננטשו.
כעשור לאחר מכן שני אנשי עסקים החליטו להחיות את הקרונות הנטושים והשקיעו בכך מיליונים. כיום, חברת בלמונד חידשה את הקרונות שנוסעות בקו של איטליה, בעוד שחברת אקור הצרפתית מעניקה את הנסיעה הנוסטלגית והפופולרית דרך איסטנבול. מחריר לנסיעה בחברות הללו, עם לינה של לילה אחד, תעלה לכם באזור 6,135 דולר. 
בקרוב החברות ישיקו קווים חדשים עם קרונות יוקרתיים ומחודשים שנמצאו נטושים אי שם באזור פולין. הקווים החדשים יתחילו לפעול בשנת 2024, ונוספים גם בשנת 2030. אבל, אם לינה ברכבת היא מנהג מעט אירופאי מדיי לטעמכם, תמיד תוכלו ליהנות מהמלונות של חברת בלמונד ברחבי העולם, תחת אותו המותג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה