תיירות

לטוס בתקופת החגים במחיר שפוי? מתברר שדווקא יש אופציות

מחירי הטיסות בחגים גבוהים במיוחד, אבל בכל זאת אפשר למצוא דילים במחירים אטרקטיביים. אלו האלטרנטיבות הזולות יותר
מערכת ice | 
יוון (צילום visit greece)
אם חשבתם להתחמק מארוחות משפחתיות ומבישולים בחגים אבל לא הזמנתם כרטיסי טיסה מראש, אתם עלולים להיפרד מסכומי כסף לא מבוטלים. מחירי הטיסות בחגים ליעדים מרכזיים באירופה כמו לונדון, רומא ופריז לא מתאימים לכל כיס אבל יש כמה יעדים קרובים ופופולאריים במחירים אטרקטיביים. לפני שתמהרו להזמין, כדאי שתדעו שחופשה בין החגים או ביום כיפור תעלה לכם פחות מחופשה בחול המועד סוכות. גם אם תצאו לחופשה לפני החג או תמשכו אותה לאחרי החג תוכלו לחסוך כסף.
היצע הכרטיסים לא גדול בשלב זה אבל אם תתעקשו תוכלו למצוא כרטיסי טיסה ליוון, קפריסין או טורקיה בסכומים ידידותיים. לפי הבדיקה שערכו במהדורה המרכזית של חדשות 12, טיסה לאי קוס ביוון תעלה לכם 1,000 ₪ לאדם, טיסה לסלונקי 880 ₪ ולאי רודוס 730 ₪. טיסה ללרנקה שבקפריסין תעלה לכם 730 ₪ לאדם ואנטליה בטורקיה 760 ₪. אם תרצו חופשה ארוכה של 10 ימים, תוכלו לטוס לבוקרשט ברומניה במחיר 740 שקלים בלבד.
אם אין לכם דחף לטוס אבל אתם לא מוכנים לוותר על חופשה, תוכלו לנפוש במלונות בארץ. היעדים העירוניים הכי פחות יקרים לחופשה בת יומיים במלונות 4 כוכבים הם חיפה וירושלים. שם תיפרדו מכ-1500 ₪. לעומת זאת מלון בתל-אביב, קיסריה או טבריה יעלהע לכם כ-2,000 שקל במלון מאותה דרגה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה