תיירות

מטפסת ההרים מתה לאחר שנפלה מפסגת הקפיטול

טרגדיה בקולורדו, מטיילת שטיפסה לבד באחד הרים המסוכנים באמריקה, נפלה מגובה אדיר אחרי אבן בה נאחזה יצאה מהמקום
מערכת ice | 
צילום Helen H. Richardson/The Denver Post via Getty Images
מטיילת מתה בקולורדו, לאחר שנפלה מגובה של כ-900 רגל, בזמן שטיפסה על הר קפיטול פיק ביום שבת. הרשויות המקומיות קיבלו קריאה קצת לפני 8 בבוקר ממטיילת שהייתה באזור, אשר ראתה את האישה נופלת ממה שלפי לדעתה היה בין 1,500 ל- 2,000 רגל מתחת לפסגה לתוך אגן פייר לייקס, אמר משרד השריף של מחוז פיטקין.
 
העדה סיפרה כי האישה נפלה לאחר שאבן שניסתה לאחוז בו יצאה מהמקום. גורמים רשמיים תיארו את האזור כ"בוגדני", עם "שטח רופף ונרקב" שעלול ליצור תנאים לא יציבים ומסוכנים שעלולים להוביל לפציעה חמורה או מוות. לכוחות ההצלה נודע על מיקומה של האישה והעריכו שהיא נפלה כ-900 רגל לתוך אגן פייר לייקס מהמסלול שמחבר צוק תלול  לפסגת ההר.
 
גופתה הועברה מהאזור לאחר שהצוותים פתחו במשימת הצלה עם 25 מתנדבים, שני סגני השריף של מחוז פיטקין וצוותי הטיסה. האישה, שלפי עדים טיילה לבד, הייתה מדנבר, כך נמסר ממשרד השריף. שמה לא פורסם מיד, עקב המתנה לעדכון המשפחה. קפיטול פיק הוא הר באזור Maroon Bells-Snowmass Wilderness, כ-20 קילומטרים מערבית לאספן, קולורדו. זוהי פסגה בולטת ברכס הרי האיילים של הרי הרוקי. קפיטול פיק מתנשא לגובה של 14,137 רגל והוא נחשב לאחד ההרים המאתגרים ביותר לטיפוס בארצות הברית בשל התנאים הקיצוניים שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה