תיירות
רמי לוי וישראייר מזהירים את הלקוחות: מתחזים אלינו כדי לפגוע בכם
חברת התעופה מזהירה את הלקוחות שלה בישראל: ''אנו עדים לחשבונות פייסבוק פיקטיביים המתחזים למוקדי תמיכה בלקוחות ישראייר. חשבונות אלו מתיימרים לתת שירות ללקוחותינו ואף מבקשים פרטים אישיים של הלקוחות. יש לציין כי אין לחשבונות אלו שום קשר לחברתנו, ומטרתם היא תרמית והונאה''
חברת התעופה ישראייר בבעלותו של רמי לוי, פרסמה היום (חמישי) עדכון חשוב ללקוחות ישראייר. שוב נרשם ניסיון להונאה על חשבון הטסים וכעת מזהירים בישראייר מהמקרים הללו כדי לא ליפול בפח.
בהודעה לנוסעים נכתב: ''לקוחות ישראייר, שימו לב! אנו עדים לחשבונות פייסבוק פיקטיביים המתחזים למוקדי תמיכה בלקוחות ישראייר. חשבונות אלו מתיימרים לתת שירות ללקוחותינו ואף מבקשים פרטים אישיים של הלקוחות. יש לציין כי אין לחשבונות אלו שום קשר לחברתנו, ומטרתם היא תרמית והונאה. בכל בקשה לשירות, נבקשכם לפנות למוקד השירות הדיגיטלי הרשמי של ישראייר בוואטסאפ בלבד''
לאחר שהסתיימו ימי לחימה של 'עם כלביא' במהלכם נסגר המרחב האווירי, ושדות התעופה הושבתו כמעט לחלוטין, חברות התעופה החלו במבצעי חזרה בטוחה להשבת אלפי נוסעים שנתקעו בחו"ל. כעת, עם חזרת השקט – גם השמיים מתחילים להיפתח ורמי לוי וישראייר מעדכנים את הנוסעים בעדכונים חשובים.
עוד ב-
בעדכון חדש של ישראייר לנוסעים והלקוחות בישראל נכתב: ''לקוחות יקרים. בימים האחרונים תיגברנו את הטיסות לישראל וממנה מיעדים שונים כגון: לרנקה, אתונה, בודפשט, ברלין, רומא, בטומי, טיואט מונטנגרו, לונדון, טיראנה, פראג ועוד''.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



