תיירות

ארקיע נערכת לעומס אדיר: 65 אלף נוסעים רק בחג הסוכות

לקראת חג הסוכות שיחל מחר, בחברת התעופה הישראלית ארקיע נערכים לעומס האדיר אשר צפוי להיות בנתב"ג. בחברה נערכים לכ-65 אלף נוסעים במהלך חג הסוכות וביצעו מהלך עם חברת התעופה SkyUp בניסיון להקל על העומס
מערכת ice |  1
sky up (צילום באדיבות ארקיע)
בנמל התעופה בן גוריון צפויים לסיים את היום (שלישי) כשיעברו כ-50,300 נוסעים ב-306 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. בסך הכל יצאו היום כ-25,800 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל 24,500 נוסעים.
לאור העומס הצפוי במהלך חג הסוכות, חברת ארקיע הודיעה לפני זמן קצר כי היא מתגברת את צי המטוסים ונערכת להטסת כ-65 אלף נוסעים בחג הקרוב. על מנת לתת מענה לביקושים ולעומסים, החל ממחר ארקיע מתגברת את צי המטוסים שלה במטוס נוסף. 
בחברה אמרו כי המטוס של חברת SkyUp מדגם 737-800, מתווסף לצי המטוסים החכורים שישרתו את החברה בתקופת החגים וגם לאחר מכן. לא מן הנמנע כי ארקיע תיאלץ להמשיך להשתמש במטוס החדש, לאור העובדה כי חברות רבות עדיין לא החזירו את הפעילות לישראל, בשל אי הוודאות והחשש מהסלמה.
כזכור, לאחר שהודיע האיחוד האירופאי על ביטול ההצהרה שלהם בה ביטלו טיסות לארץ עד סוף החודש. ההודעה הזו משפיעה על המון גורמים. בעקבות כך, לאחר הפסקה של מעל חמישה חודשים, חברת התעופה ארקיע חזרה להפעיל טיסות לדובאי, כאשר טיסה ראשונה לעונה יצאה כבר ביום חמישי האחרון, במטוס האיירבס 321NEO.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם שהטסים יערכו לביטולי טיסות ללא החזרת הכסף (ל"ת)
    רפי 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור