תיירות

טסים לחו"ל? זו המדינה שאסור לכם להכנס אליה

באזהרה של משרד החוץ צוין בין היתר כי "מומלץ לנקוט משנה זהירות בכל הקשור לביקורים בחלק הצפוני של האי קפריסין. מדינת ישראל, כמו רוב מדינות העולם, איננה מכירה בישות של צפון קפריסין כמדינה ריבונית, אין לה יחסים דיפלומטיים עם צפון קפריסין, ואין למשרד החוץ נציגים דיפלומטיים או קונסולריים במקום"
מערכת ice | 
חברת תעופה (צילום freepik)
אזהרת מסע חדשה יצאה מטעם משרד החוץ, שמזהיר מפני הגעה לחלק הצפוני של קפריסין, או בשמה 'קפריסין הטורקית', זאת על רקע המשך המלחמה בעזה שעדיין נמשכת ומתקבלת בצורה שלילית באיזורים העוינים את ישראל.
באזהרה של משרד החוץ צוין בין היתר כי "מומלץ לנקוט משנה זהירות בכל הקשור לביקורים בחלק הצפוני של האי קפריסין. מדינת ישראל, כמו רוב מדינות העולם, איננה מכירה בישות של צפון קפריסין כמדינה ריבונית, אין לה יחסים דיפלומטיים עם צפון קפריסין, ואין למשרד החוץ נציגים דיפלומטיים או קונסולריים במקום".

על כן צוין: "לפיכך, קיים קושי ממשי בהושטת סיוע לאזרחים ישראליים הנקלעים למצוקה במקרים כגון איבוד מסמכי נסיעה, תאונות, מצב חירום רפואי, מעצר או הסתבכות בשטחו הצפוני של האי. בהקשר זה מוצע לעיין באתר משרד החוץ הקפריסאי, בחלק העוסק במידע חשוב בנוגע לביקור באזור תחת הכיבוש הטורקי".
ממש לאחרונה גם ענקית חיפוש הנופש BOOKING.COM הזהירה תיירים מלבקר בקפריסין הצפונית והבהירה: "זה לא חוקי להיכנס למדינה דרך נמל התעופה שלה, אלא רק דרך לרנקה או פאפוס, סיכון גבוה לתיריים והפרה של זכויות אדם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה