עסקי ספורט

מכבי חיפה למען ישראל: המחווה המרגשת של הירוקים נחשפת

הערב תעלה קבוצה ישראלית ראשונה לשחק מאז תחילת המלחמה, כאשר מכבי חיפה תארח את ויאריאל בקפריסין במסגרת המחזור הרביעי בליגה האירופית. הירוקים יעלה למשחק, כאשר על חולצתם יתנוסס דגל ישראל, בנוסף לשחקנים ואנשי צוות שיעלו עם הכיתוב "עם ישראל חי" ו"ביחד ננצח"
מערכת ice | 
מכבי חיפה (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
במצב קצת מוזר תעלה הערב מכבי חיפה לשחק לאחר יותר מחודש של חוסר בפעילות בעקבות מלחמת חרבות ברזל. כשהראש נמצא בכל מה שמתחולל בארץ תעלה האלופה לכר הדשא הערב בקפריסין אל משחקה השלישי העונה בשלב הבתים של הליגה האירופית מול ויאריאל הספרדית.

צילום: מועדון כדורגל מכבי חיפה
בצל המלחמה וכאות הזדהות עם תושבי הדרום ובכלל מה שמתחולל בחודש האחרון במדינה תעלה הערב הקבוצה למשחק מול ויאריאל עם מספר סמלים לאומיים. על חולצת המשחק יתנוסס דגל ישראל. שחקנים ואנשי צוות יעלו עם כיתוב על הנעליים "עם ישראל חי" ו"ביחד ננצח". על כפפות השוער הודפס דגל ישראל. 

צילום: מועדון כדורגל מכבי חיפה

הירוקים ישחקו הערב גם למען כל אחד מ-48 האוהדים שנרצחו ונפלו במהלך מתקפת הטרור הרצחנית שאירעה לפני חודש על ידי מחבלי ארגון הטרור חמאס והחיילים שנפלו במהלך הקרבות מול המחבלים במלחמה שהגיעה לאחר המתקפה. מכבי חיפה תיאלץ להסתדר ללא שלושה שחקנים חשובים של המועדון: דולב חזיזה שעדיין לא החלים מפציעה, דיא סבע שלא יצא לקפריסין עקב ביקורות הקהל על הפוסט שהעלתה אשתו נרמין והקפטן צ'ארון שרי שיצא להולנד עקב בעיות אישיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה