עסקי ספורט

השכר של דניאל פרץ בבאיירן מינכן נחשף: כמה הוא מרוויח?

השוער הישראל מרוויח "רק" 1.5 מיליון יורו לעונה, כ-29 אלף יורו לשבוע, מתחת לשוער השני סוון אולריך עם 2 מיליון יורו לעונה ובונה סאר שמרוויח מעט יותר מהישראלי, 1.9 מיליון יורו. ועדיין, לישראלי יש לאן לשאוף אם יתקדם בהיררכיה. ומי השחקן שמרוויח כמעט 24 מיליון אירו יותר ממנו ובראש הטבלה?
מערכת ice |  1
דניאל פרץ (צילום אינסטגרם/ דניאל פרץ, shutterstock)
עונת 2023/2024 בבונדסליגה ואת הקהל הישראלי כמובן מעניין מה יעלה בגורלו של השוער החדש בבאיירן מינכן, דניאל פרץ, אליה עבר ממכבי תל אביב. אמש (שני) פורסם בבילד הגרמני השכר של כל אחד משחקני הקבוצה. אבל איפה ניצב פרץ?
על פי הדירוג, הארי קיין במקום הראשון עם 25 מיליון אירו לעונה והוא מקדים את שיאן השכר הקודם, השוער הראשון מנואל נוייר עם 21 מיליון אירו. תומאס מולר שלישי עם 20.5 מיליון אירו ובמקום הרביעי לירוי סאנה עם 20 מיליון אירו. סוגר את החמישייה המובילה ג'ושוע קימיך עם 19.5 מיליון אירו.
הפרסום מראה כי השוער הישראל מרוויח "רק" 1.5 מיליון יורו לעונה, כ-29 אלף יורו לשבוע, מתחת לשוער השני סוון אולריך עם 2 מיליון יורו לעונה ובונה סאר שמרוויח מעט יותר מהישראלי, 1.9 מיליון יורו. ועדיין, לישראלי יש לאן לשאוף אם יתקדם בהיררכיה.
אגב, כמדי עונה, על פי הסכם החסות של הקבוצה עם אאודי, ניתנה לשחקנים האפשרות להחליט באיזה רכב לנהוג, בין דגמי הקרוסאובר ה-4Q או ה-8Q, לבין הסדאן GT. פרץ הצעיר בן ה-23, כבר נראה נהנה מה-GT RS, דגם מהיר ומבוקש.

קצת מספרים, אאודי תמשיך לשלם כ-50 מיליון יורו לעונה כדי להישאר הספונסרית של קבוצת באיירן מינכן, כשהדיל יפוג רק בשנת 2029, כאשר יש לה לא מעט מלחמות על הרצון להיות הגרמנייה מספר אחת, היות ו-BMW מנסה כבר שנים להשיג דיל שכזה.
בחוזים עליהם חתומים השחקנים, החסות מחייבת אותם בנהיגה אך ורק במכוניות המתקדמות ביותר, אם זה הלוך וחזור מהאימונים ובציבור. החוזה כולל סיור של השחקנים במפעלי אאודי וגם הופעה בקמפיינים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה זה מעניין אותכם כמה הוא מרוויח מה אתם נכנסים לכיס של (ל"ת)
    רון 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור