עסקי ספורט

מיקי זוהר מתחיל לעבוד: עצר משחק באמצע והוציא את האוהדים מהמגרש

אוהדי מכבי תל אביב בכדורעף זרקו אבוקות למגרש במהלך המשחק באירופה מול אומוניה ניקוסיה וגרמו להפסקתו. מי שנכח ביציעים הוא שר התרבות והספורט מיקי זוהר, ששוחח עם המשקיף והורה להמשיך את המשחק רק אם הקהל ייצא מתחומי המגרש - וכך אכן קרה: "האוהדים האלימים לא יהיו במגרשים"
מערכת ice |  2
מיקי זוהר (צילום אתר הכנסת)
מכבי תל אביב בכדורעף פגשה הערב (חמישי) את אומוניה ניקוסיה באולם הדר יוסף שבתל אביב במסגרת רבע גמר גביע האתגר וחיפשה לעשות היסטוריה ולהעפיל לראשונה בתולדותיה לחצי גמר הטורניר האירופי הוותיק.
אלא שהדברים באולם התנהלו בצורה שונה לגמרי ממה שתכננו. במהלך המשחק, אוהדי מכבי תל אביב זרקו אבוקה למרכז המגרש, כאשר מיד לאחר מכן באופן טבעי המשחק הופסק.
שר התרבות והספורט מיקי זוהר שנכח במקום, קרא לאוהדים לחדול מיידית מהשלכת האבוקות והנחה את הסדרנים להשליט סדר. אחרי דקות ארוכות, סיכם שר התרבות והספורט מיקי זוהר עם המשקיף האירופאי כי המשחק יימשך ללא האוהדים וכ-1,000 צופים הוצאו מהמגרש.
מיקי זוהר הוציא הודעה לפיה הוא סיפר את מה שהתרחש במגרש ואת מה שעוד עתיד להגיע: "האוהדים האלימים לא יהיו במגרשים הגיע הזמן לגדוע כל מקרה אלים באירועי ספורט". בסופו של דבר כאמור המשחק נמשך. כזכור, בעונה שעברה, במהלך משחק של מכבי ת"א בכדורעף, נזרקו על ידי האוהדים הצהובים קונפטי למגרש, שפגעו בשופטת שהחליטה לעצור את ההתמודדות.
אגב, במשחק עצמו שחודש מכבי ת"א ניצחה 0:3 (21:25, 20:25, 16:25), אך קיימת אפשרות שהקפריסאים יערערו על התוצאה בשל האירועים שהתרחשו במהלך המשחק. כך או אחרת, הגומלין אמור להיערך ב-26 בינואר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מיקי זוהר
    עמוב 01/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש מרשים.תוקפן דורש מאחרים להרגע
    סגור
  • 1.
    שטויות במיץ
    פלוני 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההוראה לעצור את המשחק הגיע למשקיף מאיגוד הכדורעף הארופי שהתנה את המשך המשחק בהוצאת האוהדים. למיקי זוהר שר התרבות והספורט לא היתה שום גישה או דעה בהחלטה. אבל זה הולך טוב כתעמולה ........
    סגור