עסקי ספורט

זה העונש שקיבל רונאלדו לאחר התקרית במשחק האחרון

הנהלת מנצ'סטר יוניטד הודיעה כי כוכב הקבוצה כריסטיאנו רונאלדו יושעה ממשחק הליגה הקרוב לאחר שנטש את ספסל הקבוצה בטרם שריקת הסיום
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום אינסטגרם)
מנצ'סטר יוניטד הודיעה הערב (חמישי) כי כוכב הקבוצה כריסטיאנו רונאלדו יושעה ממשחק הקבוצה נגד צ'לסי שייערך בשבת הקרובה. ההשעיה מגיעה בעקבות התנהלותו של רונאלדו במשחק הליגה האחרון של הקבוצה, בו השחקן ירד לחדר ההלבשה בטרם שריקת הסיום כמחאה על היחסים בינו לבין מאמן הקבוצה אריק טן האח.
אם לא די בכך לפי דיווח ב"דיילי מייל" האנגלי, רונאלדו סירב להיכנס כמחליף כשטן האח ביקש ממנו לעשות את זה. המאמן ביקש לתדרך את רונאלדו לפני שישלח אותו אל הדשא, אך הכוכב הגדול סירב לשמוע את המאמן וירד היישר אל חדר ההלבשה.
בהודעת המועדון נכתב: "כריסטיאנו רונאלדו לא יהיה בסגל למשחק מול צ'לסי בשבת. שאר השחקנים בסגל מרוכזים במשחק הזה. המאמן אחראי לענייני משמעת שקשורים לקבוצה והמועדון מגבה אותו לחלוטין. רונאלדו הוא עדיין חלק חשוב מהסגל".
השמועות על העזיבה והפרידה המתבקשת בין הצדדים גוברות אך ישנו מחסום משמעותי המאפיל על הצעד – חוזה העתק אשר הפורטוגלי מחזיק. למעשה כבר בקיץ האחרון לא מעט קבוצות הביעו התעניינות בשירותיו של השחקן, אך בשל שכרו הגבוה החליטו בסופו של דבר שלא להמשיך במשא ומתן עימו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה