עסקי ספורט

זו החברה הישראלית שכבשה את אירוע הספורט הגדול בארה"ב

חברת ה-B2B מאנדיי מגיעה לראשונה לסופרבול ותציג בו פרסומת שתעסוק בעולם עבודה ללא גבולות. צוות השיווק של החברה מוביל בימים אלו את מהלך הפרסום הגדול ביותר שלה
אור בוקר | 
סופרבול (צילום יוטיוב/ NFL)
חברת מאנדיי, מערכת הפעלה לעבודה (Work OS), עולה בימים אלו במהלך הפרסום הרחב ביותר שלה תחת הכותרת work without limits ששיאו שידור פרסומת באירוע הסופרבול שיתקיים ביום ראשון, ה- 13 בפברואר. הבחירה בבמה זו נעשתה, בין היתר, בהמשך לצמיחה החזקה, שנה אחרי שנה, כפי שבאה לידי ביטוי בין היתר בגידול במספר הלקוחות של מאנדיי ובסגמנטים בהם היא פועלת.
בכך מצטרפת מאנדיי, הנמנית כיום עם החברות הישראליות הגדולות ביותר בעולם במונחי שווי שוק, למותגים הגדולים והמובילים אשר לוקחים חלק באירוע הסופרבול, אחד משידורי הספורט הנצפים ביותר, שהפסקות הפרסומות בו הפכו כבר מזמן לחגיגת הקריאייטיב המדוברת והמסקרנת בעולם. המערכת של מאנדיי מאפשרת לארגונים בכל סדר גודל יכולים ליצור את הכלים והתהליכים הדרושים להם לניהול כל היבט בעבודתם, תוך מתן אפשרויות נרחבות עבור המשתמשים. 
בפרסומת מראה מאנדיי עולם בו זמן, חומר ופיזיקה אינם מגבילים אותנו יותר בעבודה שלנו, כך שכל אחת ואחד יכול להגיע לשיאים חדשים, ללא גבולות. מאנדיי מגדירה מחדש עבודה על תוכנה - אם לפני כן אנשים היו צריכים צוות פיתוח צמוד כדי לייעל את זרימת העבודה שלהם ולבנות תהליכים מוסדרים, מערכת ההפעלה של מאנדיי מאפשרת לכל עובד ועובדת בארגון, מכל תפקיד שהוא, בנייה מאפס של תהליכי העבודה בפשטות ובאופן אינטואיטיבי, כחלק ממהלך דמוקרטיזציה של עולם התוכנה. 
זאת ועוד, בפרסומת נעשה שימוש מינימלי באפקטים ממוחשבים, וההפקה כללה סטים מורכבים ועבודה עם פעלולנים על מנת ליצור את העולם של מאנדיי באופן מוחשי ככל הניתן. בנוסף לפרסומת הסופרבול, שאורכה 30 שניות, יכלול הקמפיין אלמנטים של שיווק 360 ברחבי ארה"ב כמו שלטי חוצות, מודעות ברכבת התחתית בניו יורק, מטרו, אוטובוסים ותחנות אוטובוסים, פעילות סושיאל ועוד.
על קמפיין work without limits, בדומה לשאר פעילויות השיווק של מאנדיי, אמון צוות פנימי של החברה המונה כיום כ- 90 עובדות ועובדים, כולל מעצבים, מפיקים, עורכי וידאו, מושניסטים, מנהלי קריאייטיב, מנהלי מותג, מנהלי סושיאל, כותבי תוכן ועוד. הצוות הפנימי חבר אל סוכנות הקריאייטיב האמריקאית Mustache, אשר בין לקוחותיה מותגים גלובלים מובילים בהם: אמזון, נטפליקס, גוגל, לוריאל ופורד. 

התהליך כולו, מהרעיון ועד לתיקון האחרון בשילוט ובסרטון הסופי, התבצע על גבי מערכת ההפעלה של מאנדיי, המשמשת בין היתר צוותי שיווק, סוכנויות פרסום וגופי קריאייטיב ומדיה בכל העולם. 
על אף שמאנדיי היא חברת B2B, הפנייה של החברה נעשתה מאז ותמיד למשתמשי הקצה, בשפת B2C מובהקת, בגובה העיניים, בטון קליל אך מקצועי ותוך נגיעה בבעיות שבני אדם וצוותים מתמודדים עימם.
מאמצי השיווק והמיתוג של החברה עוסקים בנקודות כאב ספציפיות שכולנו מתמודדים איתן בחיי העבודה היומיומיים, וגם מערך המכירות, שירות הלקוחות כמו גם התמחור של מאנדיי (שמציעה שימוש חינם ללא הגבלת זמן לשני משתמשים), מכוונים כך שאימוץ המערכת יכול להיות החלטה פשוטה של ​​אדם אחד או צוות אחד - הכוח בידי מי שנמצא בקצה ולכן אליו נעשית הפנייה. כיום למאנדיי כ- 127,000 לקוחות ביותר מ- 200 תעשיות ביותר מ-190 מדינות. הלקוחות נעים בין עסקים קטנים לארגוני ענק בהם אלפי משתמשים במערכת. 
גיא שריקי, מנהל מותג במאנדיי: "הפרסומת הראשונה של מאנדיי בסופרבול היא נקודת ציון מרגשת עבורנו כחברה והזדמנות להגיע לקהל חדש באופן מעורר השראה. מערכת ההפעלה לעבודה של מאנדיי רלוונטית לכל עובד ועובדת, בכל ארגון ובכל תחום, והיא מקנה ללקוחות שלנו יותר כוח מאי פעם ולכן רצינו לייצר תחושה של עולם עבודה נטול כוח כבידה, ללא גבולות. אני גאה במיוחד על כך שאת הפרסומת והמהלך כולו הובילו ויצרו אנשי השיווק של מאנדיי, היושבים במטה החברה בתל אביב, שמוכיחים עד כמה צוות פנימי חזק הוא בעל תרומה ייחודית ויוצאת דופן להצלחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה