עסקי ספורט

דרמה באולימפיאדת פריז: האם הספורטאים הישראלים יחזירו את המדליה?

פיטר פלצ`יק ומדליסטי ארד נוספים מהעולם שיתפו תיעוד של המדליות שלהן מעלות סימני חלודה ימים ספורים לאחר הענקתן והוועד האולימפי הבינלאומי הבטיח להחליף את המדליות ומה יעלה בגורל המדליות שזכו נציגי המשלחת הישראלית?
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock, עודד קרני הוועד האולימפי בישראל)
המשחקים האולימפיים הסתיימו בתחילת השבוע, וחלק מהמדליות כבר הספיקו להעלות חלודה. פיטר פלצ`יק ומדליסטי ארד נוספים מהעולם שיתפו תיעוד של המדליות שלהן מעלות סימני חלודה ימים ספורים לאחר הענקתן.
הוועד האולימפי הבינלאומי הבטיח להחליף את המדליות, כאשר צבע הארד דעך במהירות. דובר מטעם הוועד האולימפי אמר ש"מדליות שניזוקו יוחלפו באופן שיטתי ובשיטה שתוביל לדיוק זהה למקור".
משהו דומה קרה ב-2016, כאשר שורת ספורטאים שכוללת מעל 100 משתתפים שלחה את מדליית הארד שלהם לוועד האולימפי וקיבלה מדליה מתוקנת, כאשר הם קיבלו אותם לאחר מכן. זה לקח זמן, כאשר החלפת המדליות עצמה התבצעה במאי 2017, כשמונה חודשים לאחר המשחקים.
ובתוך כך, נרשמה רעידת אדמה במקום שמארחת את התחרות העולמית בלוס אנג'לס. מצלמות אבטחה רבות של בתים לכדו את עוצמת הקרקע המתנודדת כאשר המצלמות עצמן החלו לרעוד למשך מספר שניות.
הרעידה התרחשה גם כאשר יותר מ-500,000 תלמידי מחוז בתי הספר המאוחד של לוס אנג'לס החלו את שנת הלימודים החדשה. המחוז מחייב מבוגרים ותלמידים לבצע תרגילי רעידת אדמה - לרדת, להתכסות ולהחזיק - פעם בחודש.
בפסדינה, בבניין עיריית העיר ההיסטורי, נראו מים זורמים מהגג לאחר שהרעידה גרמה לשבירת צינור מים בזמן שעובדים פינו את הבניין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה