עסקי ספורט

שבוע לפני משחק הנבחרת האולימפית, זה השחקן שנפצע וצפוי להיעדר

שלשום אובחן השוער עם מתיחה ברגל ולא השתתף באימוני הנבחרת, אך בנבחרת הבהירו כי הוא צפוי לצאת עמה לפריז. היום המריא פרץ לגרמניה "לבדיקות ולאבחון נוסף בקבוצתו לגבי הפציעה בשריר הארבע ראשי" ובינתיים מתחממים על הקווים יורשיו של פרץ 

דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום מסך אתר ההתאחדות לכדורגל בישראל, shutterstock, אינסטגרם/ anankhalaily, danielperetz, מסך אתר beitarfc)

דניאל פרץ, שוער הנבחרת האולימפית ובאיירן מינכן, חזר לגרמניה לצורך אבחון נוסף אחרי שנפצע. לגבי פציעתו, כך לפי הודעת ההתאחדות לכדורגל. נכון לעכשיו, פרץ בן ה-24 - אחד משלושת חריגי הגיל בנבחרת הצעירה של ישראל לטורניר הכדורגל האולימפי בפריז 2024 - אמור להצטרף לנבחרת לפני המשחק הראשון בשלב הבתים מול נבחרת מאלי ביום רביעי.

שלשום אובחן השוער עם מתיחה בשריר הארבע ראשי ולא השתתף באימוני הנבחרת, אך בנבחרת הבהירו כי הוא צפוי לצאת עמה לפריז. הבוקר, בתיאום עם באיירן מינכן, המריא פרץ לגרמניה "לבדיקות ולאבחון נוסף בקבוצתו לגבי הפציעה בשריר הארבע ראשי", כך לפי ההתאחדות. מי שיחליף את פרץ בשערה של הנבחרת במשחק ההכנה האחרון שלה לפני הטורניר - היום מול מכבי פתח תקוה - הוא ניב אליאסי, שוער הפועל באר שבע שגם עשוי לפתוח במשחק מול מאלי.
פרץ, שהיה חלק משמעותי מההעפלה למשחקים האולימפיים בפריז של הנבחרת הצעירה, שהשיגה את הכרטיס אשתקד כשסיימה בין ארבע האחרונות באליפות אירופה עד גיל 21, הוא אחד משלושת חריגי הגיל – יחד עם שון גולדברג ועמרי גאנדלמן, שנולדו לפני ינואר 2001 – הנכללים בסגל של גיא לוזון לטורניר. בנוסף ל-18 שחקני הסגל שנרשמו לטורניר, על כל נבחרת לצרף ארבעה שחקני סטנדי ביי שיוכלו להיכלל בסגל במידה שאחד השחקנים סובל מפציעה או מחלה המונעת ממנו להשתתף במשחקים שנותרו. לכן, מי שעשוי להחליף את פרץ, במידה שזה ייגרע מהסגל, הוא שוער מכבי נתניה עומר ניראון, שיחד עם עידן טוקלומטי וניב יהושע (מכבי פתח תקוה) ונועם מלמוד (הפועל ירושלים) נמצאים ברשימת המתנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה