עסקי ספורט

יואב בורוביץ': "לא קל להתרכז בימים אלה בספורט, התחושות הן קשות מאוד"

יואב בורוביץ', ראש תחום ספורט בכאן 11 בריאיון ל-ice: "לא יודע אם החטופים יוכלו לראות אותנו בטלוויזיה או לשמוע אותנו ברדיו, אבל אם כן - המסר שלנו הוא שאנחנו מאוד אוהבים אותם ומאוד דואגים וכואבים כל עוד שהם אינם בחזרה אתנו. המחויבות של כולנו היא להחזיר אותם הביתה כמה שיותר מהר"
דוד זולדן | 
יואב בורוביץ', ראש תחום ספורט בכאן 11 (צילום פייסבוק/ יואב בורוביץ', shutterstock)
הולכת וקרבה שריקת הפתיחה בבמה האולימפית בפריז. החזרות לטקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים לאורך נהר הסיין לווו תחת אבטחה כבדה של סירות משטרה וצלפים על הגגות וצוותי תקשורת ישראלים עדיין חשים את העלבון הצורב מהתחרות בקטאר נוכח התנכלויות שיטתיות של אוהדים מוסלמים וחוששים גם עכשיו. יואב בורוביץ', ראש תחום ספורט בכאן 11 בשיחה עם ice מדבר על התחושה לשדר בצל המלחמה ומשבר החטופים, לא מסתיר את החשש מתופעת ההתנכלויות לעיתונאים ישראלים כפי שאירע בקטאר ויש לו מסר לחטופים במקרה שיראו אותו בטלוויזיה.   
האם אנחנו הולכים לראות שוב התנכלות לצוותי התקשורת הישראלים מצד פרו פלסטינים והאם אתם נערכים לתרחיש כזה עם אבטחה ואיך זה מרגיש לך המצב הזה שב-2024 שוב חווים אנטישמיות במדינות נאורות?
"אני מקווה מאוד שהפעם לא נחווה התנכלויות לעיתונאים ולצוותי שידור ישראלים כפי שהיה בקטאר, למשל. למרות שבקטאר לא הייתה אלימות פיזית כלפי העיתונאים הישראלים, עדיין זו הייתה תחושה מאוד לא נוחה שלעתים גם פגמה בעבודה. מבחינת אבטחה, כמובן שנערכים כראוי".
כיצד מרגיש הפעם כשברקע מלחמה בעזה ומשבר חטופים ואיך זה משפיע על השידור ומהן התחושות?
"המצב שכולנו כאן חווים - של המלחמה ושל משבר החטופים - משפיעה על כל דבר שאנחנו עושים ובוודאי על כל דבר אנחנו מרגישים. לא קל להתרכז בימים אלה בספורט, למרות שהחיים גם מוכרחים להימשך וספורט הוא חלק ממרקם החיים הבריא והנורמלי, לכאורה. אבל אין ספק שהתחושות הן קשות מאוד. עד שכל החטופים יחזרו הביתה ועד שהמלחמה תיפסק והחיילים שלנו יהיו בשלום ולא בסכנה".
מי יודע, אולי החטופים יראו אתכם בטלוויזיה ואתם יכולים להעביר להם מסר של תקווה - ומה המסר?
"באמת לא יודע אם החטופים יוכלו לראות אותנו בטלוויזיה או לשמוע אותנו ברדיו, אבל אם כן - המסר שלנו הוא שאנחנו מאוד אוהבים אותם ומאוד דואגים וכואבים כל עוד שהם אינם בחזרה איתנו. המחוייבות של כולנו היא להחזיר אותם הביתה כמה שיותר מהר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה