עסקי ספורט

הכירו את היריבות: האם פרגוואי תעצור את הנבחרת בדרך למדליה?

אחרי הזכייה של אורוגוואי במונדיאליטו כל קבוצה מהיבשת מייצרת הרתעה מול יריבותיה. השחקנים מדרום אמריקה רגילים לטורנירים קשוחים ולנבחרת ישראל מצפה אתגר לא פשוט 
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז - ישראל - פרגוואי (צילום freepik)
נבחרת ישראל בכדורגל צריכה לעבור 3 נבחרות בשלב הראשון כדי להעפיל גבוה והיא תפגוש את נבחרת פרגוואי החזקה בבית ושתפסה את מקומה של ברזיל - האלופה האולימפית בשני הטורנירים האחרונים. זו תהיה ההופעה השלישית של פרגוואי באולימפיאדה, אחרי רבע הגמר בברצלונה 1992 ואתונה 2004 (שם זכתה במדליית כסף, אחרי שנכנעה בגמר לארגנטינה האדירה של קרלוס טבס וחאבייר מסצ'ראנו).
שחקן נוסף ולא בלתי מסקרן בנבחרת הדרום-אמריקנית הוא חברו של ליאו מסי לאינטר מיאמי - דייגו גומס (20). בקיץ שעבר שילמה הקבוצה מה-MLS כ-3 מיליון דולר עבור הקשר, ובעונה שעהרה הוא שיחק בקביעות בהרכב והחזיר בהופעות מרשימות. הוא גם היה השחקן הטוב ביותר של פרגוואי במוקדמות.
למרות שלא צורף אף חריג גיל, בסגל של המאמן קרלוס חארה סאגייר בן ה-73 אפשר למצוא את הקיצוני השמאלי אנסו גונסאלס (19) שמנסה להסתגל לאירופה ומשחק במילואים של וולבס, ושחקנים משמעותיים מהליגה בפרגוואי. כפי שניתן היה לראות בזכייה של אורוגוואי במונדיאליטו, מדובר בנתון חשוב: הליגות בדרום-אמריקה חזקות, ושחקני הרכב משם מגיעים אחרת לטורנירים, מנוסים יותר ובטוחים בעצמם.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה