עסקי ספורט

הכירו את היריבות: האם זו הנבחרת שתעצור את ישראל בדרך למדליה?

מאלי היא נבחרת שמעולם לא העפילה למונדיאל, ולמרות ארסנל הכישרונות שמיובא באופן בולט מצרפת היא טרם הצליחה לעקוף את הנבחרות החזקות. האם ישראל תעקוף את מאלי?
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז - ישראל - מאלי (צילום freepik)
נבחרת ישראל בכדורגל צריכה לעבור 3 נבחרות בשלב הראשון כדי להעפיל גבוה והיא תפגוש את נבחרת מאלי שלא עברה דרך ארוכה עד לטורניר האולימפי, שיהיה השני בלבד בתולדותיה אחרי ההופעה באתונה 2004. זה התחיל בשני סיבובי מוקדמות, ובטורניר הגמר השיגה בסופו של דבר את הכרטיס אחרי דו־קרב מול גינאה. מדובר בהפתעה יחסית, מאחר שמדובר בנבחרת שמעולם לא העפילה למונדיאל, ולמרות מאגר הכישרונות שלה - שנובע בעיקר מצרפת - לא מצליחה להתבלט בין הנבחרות המעולות ביבשת.
הסגל של מאלי הוא אלמוני למדי, אך שחקניה משקפים יתרון ברור אחד שיהיה לה על פני ישראל, כפי שחווינו מול סנגל במונדיאליטו – פיזיות. הבלם הענק (1.96 מטר) איברהימה סיסה משאלקה יהיה עוגן משמעותי כמו גם פודה דוקורה שמשחק יחד עם עומרי גלזר בכוכב האדום בלגרד. ישנו גם בובקאר טראורה המשחק בוולבס מהפרמייר-ליג. רבים אחרים מופיעים במועדונים צרפתים, אך טרם עשו את הפריצה.
ההצלחה של הנבחרת שמאמן פאניירי דיארה במוקדמות הייתה מרשימה, אבל זו נבחרת שאפשר להתמודד איתה ברגע שמפצחים את הגודל והאגרסיביות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה