עסקי ספורט

נבחרת ישראל בכדורגל נערכת לקרב גורלי: לא תאמינו את מי תפגוש

אולימפיאדת פריז: נבחרת ישראל בכדורגל נערכת למפגשים עם פרגוואי, מאלי ואלופת אסיה במוקדמות נבחרת הכדורגל הישראלית (עד גיל 23) ותשתתף באולימפיאדה לראשונה מאז 1976 (כמעט 50 שנה)
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock, maccabipedia, מתוך אתר התאחדות לכדורגל בישראל)
האולימפיאדה בפתח ובנבחרת הצעירה בכדורגל נערכים למשחקים הגורליים.
הלו"ז: 24.7, 22:00: טורניר הכדורגל האולימפי, בית 4: ישראל - מאלי 27.7, 20:00: טורניר הכדורגל האולימפי, בית 4: ישראל - פראגוואי 30.7, 22:00: טורניר הכדורגל האולימפי, בית 4: ישראל - יפן
הנבחרת היא חלק מהמשלחת הישראלית הגדולה ביותר אי פעם - המונה נכון לעכשיו 85 ספורטאים - תתחיל את מסעה באולימפיאדת פריז 2024, זאת על רקע העלייה באנטישמיות ברחבי העולם ותחת אבטחה מאסיבית.
גם לנבחרת בכדורגל גדל התיאבון לאחר ההצלחה הנהדרת לפני שלוש שנים במשחקים בטוקיו שכללה ארבע מדליות (הכמות הגדולה ביותר של ישראל באולימפיאדה אחת), שכללה שתי מדליות זהב (ארטיום דולגופיאט ולינוי אשרם) ושתי מדליות ארד (נבחרת הג'ודו ואבישג סמברג) - התקווה היא לשחזר ואפילו להגדיל את כמות ההישגים.
אחרי שנבחרת ישראל בכדורגל הוגרלה לשלב הבתים של הטורניר האולימפי בפריז, יחד עם פרגוואי, מאלי והנבחרת שתגיע למקום הראשון במוקדמות האולימפיאדה באסיה. הרי שמדובר בהופעת הראשונה של נבחרת כדורגל ישראלית באולימפיאדה מאז מונטריאול 1976.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה