ויראלי

הצל חושף לראשונה: זה השם הייחודי שהעניק לתינוק החדש

כשהוא מחזיק את בנו שרק נולד, הוא כתב: "ושמו בישראל לני", והסביר כי מדובר למעשה בראשי תיבות: "ל-מען נ-נצח י-ישראל". חברים מהתעשייה התייצבו לברך, ביניהם אורטל עמר, סבלימינל ועוד מכרים
מערכת ice | 
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
הצל, יואב אליאסי, בבשורה מרגשת במיוחד.  הראפר ואשתו הדוגמנית, לין מור, שהודיעו על ההריון השלישי שלהם ממש לפני שבועות ספורים, כאשר לאינסטגרם של הצל המונה מאות אלפי עוקבים, עלתה תמונה מרגשת בה הזמר מחזיק את בטנה ההריונית של מור על רקע השקיעה, היום חמישי הוא חשף לראשונה את שמו של הרך הנולד.

כשהוא מחזיק את בנו, הוא כתב: "ושמו בישראל לני", והסביר כי מדובר למעשה בראשי תיבות: "ל-מען נ-נצח י-ישראל". חברים מהתעשייה התיייצבו לברך, ביניהם אורטל עמר, סבלימינל ועוד מכרים.
 
כזכור, ממש לפני הלידה, הצל כתב תחת התמונה את המילה ״בקרוב״. לשניים יש כבר שני ילדים משותפים, קאי ותיה וכעת הם יהפכו להורים בפעם השלישית כשהלידה צפויה במהלך חודשי האביב.
 
רק לאחרונה הצל היה עסוק בריבים גדולים על רקע המלחמה, כאשר חשף התכתבות בוואטסאפ בינו לבין הזמרת הישראלית הבינלאומית אחינועם ניני שאותה הוא כינה באינסטגרם שלה: "המנותקת שהיא וחבריה האומנים פשוט משתינים עלינו מהמקפצה ועושים כאן נזקים בלתי נתפסים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה