ויראלי

איתי לוי שובר את הרשת: זה מה שעשה בהופעה לחיילי גולני

הזמר איתי לוי הופיע ביום שלישי בערב מול לוחמי גדוד 13 של גולני בדרום, במסגרת האירוע קיים דואט מרגש וגזר את החוגר עם ירין- אחד הלוחמים, מאז פרצה המלחמה הפך לוי לאחד הזמרים המבוקשים ומשמח רבים בבסיסי צה"ל ומפוני העוטף
מערכת ice | 
איתי לוי משמח חיילים (צילום יחצ)
איתי לוי הופיע ביום שלישי האחרון ללוחמי גדוד 13 של גולני בדרום- על הבמה דואט מרגש וגזירת חוגר עם אחד הלוחמים במהלך ההופעה איתי העלה לבמה לשיר יחד איתו את ירין, לוחם גולני, והשניים שרו דואט מרגש, ולאחר מכן לוחם אחר עלה לבמה לגזור חוגר.
 

מאז פרצה המלחמה ב-7.10 הפך איתי לוי לאחד האומנים המבוקשים בבסיסי צה"ל ומרבה לערוך הופעות לחיילים ולתושבי העוטף שנאלצו להתפנות מבתיהם ועברו למלונות ובתי הארחה ברחבי הארץ. בין היתר הופיע לוי בבסיסים בדרום הארץ והופיע למאות לוחמי חי״ר מהיחידות השונות. הצטרפה לשיר איתו על הבמה אחת החיילות ובהמשך גם נטלי דדון.

לפני יותר משבועיים בתוכניתו של עמרי אסנהיים ״יהיה טוב״ בכאן 11, התארח הזמר איתי לוי וסיפר על המפגש המרגש עם אריאל הצעיר שכל משפחתו נרצחה בשבת השחורה בנחל עוז. לאחר מכן, ביצע איתי את השיר ״לאורך הים״ כשברקע הוקרן קליפ מרגש המציג את החטופים והחטופות שמחים ומאושרים בימים טובים יותר. 


התוכנית של עמרי אסנהיים, סיפרה את סיפורו של חוקר המשטרה שהציל את משפחתו בשבת השחורה וכללה גם ראיון עם חבר הכנסת צבי סוכות, בהמשך הגיע לוי וסיפר על המפגש המרגש שקיים עם אריאל זוהר, שאיבד באותה השבת את הוריו, ושתי אחיותיו.כידוע, איתי לוי הינו זמר מוזיקה ים תיכוני אשר בין להיטיו 'מסיבה בחיפה', 'שתישרף האהבה' ו'מאמו'. לוי שופט בתוכנית המוסיקה הידועה "הכוכב הבא לאירוויזיון" משנת 2019 ובשנים האחרונות זכה לטייטל נוסף כשחקן כאשר לוהק למחזמר 'קזבלן' בשנה שעברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה